PDA

Visa fullständig version: Löste Problem Efter Radera vbenterprisetranslator Produkt!



iraniansat
11-12-10, 14:29
Hej
Vbenterprisetranslator produkt som jag har tagit bort från forumet, men fortfarande i servern Processer av denna produkt kommer att skapa problem och använder hög RAM-minne och gör att VPS är Down! PLZ Se foto:


up.iranblog.com/images/0llkcythuca1sb7i9fj9.gif

Om jag tar bort filen vbenterprisetranslator_seo.php ämnena inte är öppna och inte öppna någon sida och ger inte hittas!
Gör vad?

vBET
11-12-10, 23:05
Vad vBET version använder du? Vad är ditt forum adress?

kamilkurczak
22-12-10, 12:12
inget svar - löst. Om inte, skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen. Tack

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1