Visa fullständig version: Löste Fel vid byte av BBCode [code] för andra plugins
GwynBleidD
18-11-10, 21:56
Hej!Felet är följande: när en annan plugin ändrar inställningarna i bbcode [code] och den andra är vbet sätter tillbaka standardvärden, som inte kan. Inaktivera bbcode parsning inuti [Kod]
kamilkurczak
19-11-10, 07:45
hej,
Jag skulle vilja prova det. Kan du klistra in här url: en till ditt forum?
Tack
hej,
Jag skulle vilja prova det. Kan du klistra in här url: en till ditt forum?
Tack
Det är www.pgc-cs.eu, men vBET är för närvarande inaktiverad.
http://ls2009.eu/off-topic/40230-test-vbet-error.html # post150888
Felet är också närvarande på ditt forum:
aaa
kamilkurczak
22-11-10, 09:06
så du gjorde ett inlägg med text i koden i rött taggar (på forumet också), så var är felet?
Det bör inte använda BBcode insidan av [CODE] tags don't you think?
kamilkurczak
23-11-10, 12:01
aa ok jag vet nu. Du vill skriva text i "kod" taggar och i till exempel "röda färgen" taggar och detta bör inte tolkas? Texten bör stanna i original färg, eller hur?
Om ja, beskriv här vad jag ska göra för att inaktivera parsing taggar för om jag inaktiverar vBET taggar är fortfarande analyseras.
kamilkurczak
07-12-10, 17:20
inget svar. lösas. Om inte skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen
GwynBleidD
01-01-12, 14:20
Jag har på mitt forum ändring inaktivera parsning bbcode i kod tagg (jag har på forumet mycket kod med bbcode, mallar för att skapa tråden etc. där bbcode inte bör tolkas) och mitt mod fungerar inte när vbet är på eftersom vbet meddelandelösningar kod tagg inuti.
Ledsen för att inte svara, jag har stängt av vbet och glömde bort att problemet:)
r.dziadusz
02-01-12, 21:13
Hej
Jag kommer att försöka kolla om problemet finns i senaste vBET relese. Bekräfta också url till ditt forum
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):