Dôležitý: Táto stránka používa cookies, (cookies). Používanie tejto webovej stránky bez nutnosti vypnúť súbory cookie v prehliadači, znamená to, že súhlasíte s tým, pre jeho použitie.
Kúp teraz! Funkcia Súbory na stiahnutie

Zarábajte s nami!

Ak by ste chceli začať zarábať peniaze s vBET pripojiť k Affiliate Program.
Výsledky 1 na 8 z 8

Závit: Amatér tu

Zakázaný
    Dátum registrácie
    07. 2011

Default Amatér tu

Dobrý deň, mám záujem o kúpu vBET. Ja som len zoznámiť s phpBB a nie skutočne vBulletin doteraz. Jediný dôvod, prečo by som kúpiť Erotika je pre vBET. Nie je niečo také na iných fórach sú k dispozícii?

Môj záujem o vBET je, že chcem svoje príspevky v anglickom jazyku musia byť preložené do mnohých jazykov a prekladal Pracovné miesta trvalého. To je môj pochopiť, čo je tak dobrý v porovnaní vBET. Mám pravdu?

Mojím najväčším záujmom je otázkou, či na fóre (a všetky jazyky) budú indexované Google a ďalšie vyhľadávače. Nie som odborník na toto všetko, ale to, čo som čítala, že fórum programu Zdá sa, že poruší niektoré z pravidiel okuliare a preto môžu byť škodlivé účinky z dlhodobého hľadiska. Je to tak?

Tiež, ak chcem kúpiť vBET, Myslíte si, že celkom nováčik, ako som ja, kto sa naozaj používa Erotika (len PhpBB), a neviem, veľa programovanie by byť schopný získať jednoduchý vBulletin + vBET v prevádzke? Vidím toľko technických problémov, ktoré nechcem, aby sa postaviť - ak mám na ich riešenie, môžem aj skončiť na začiatku, pretože viem, že nebude schopný tak urobiť.

Tiež potrebujem sa dostať vBSEO?

Vďaka.

Michał Podbielski (vBET zamestnancov) vBET's Avatar
    Dátum registrácie
    10. 2009

V tejto chvíli vBET pracuje len na vBulletin.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky - prosím len opýtať

Zakázaný
    Dátum registrácie
    07. 2011

Ahoj Michael,

Vďaka za Vašu odpoveď. Mám niekoľko nadväzujúcich otázok:

1) "Máme dokonca automatické čistenie vyrovnávacej pamäte na Cach výsledky nesmie byť dlhšia ako 15 dní, ako Google vyžaduje."