Måske er den oversættelse, der ikke går igennem, ved jeg ikke, men for 5. gang, jeg beder dig IKKE om at ændre noget med produktet. Jeg er simpelthen bede dig om at fortælle mig, hvad der er ved at bryde i 4.1.12!
Måske er den oversættelse, der ikke går igennem, ved jeg ikke, men for 5. gang, jeg beder dig IKKE om at ændre noget med produktet. Jeg er simpelthen bede dig om at fortælle mig, hvad der er ved at bryde i 4.1.12!
I din version af vB rækkefølgen af kroge er dårlig. I seneste version af vB dette problem ikke opstår. Dette er ikke et problem, der er relateret til din, men med vB. Vi støtter din og dets integration med seneste version af vB og andre plugins.
Okay. Som krogen er du henviser til? Jeg har undersøgt class_bootstrap.php og parse_template/process_templates_complete kroge er i samme sted i afsnit 4.2.2, som det er i 4.1.12. Det samme gælder for global_bootstrap_complete, global_complete, global_bootstrap_init_start, global_shutdown og deres tilsvarende filer.
Jeg kender.
Okay, jeg har opdateringen til 4.2.2, fordi jeg var træt af at vente på et svar. Nu har jeg et helt nyt sæt af problemer: http://www.vbenterprisetranslator.co...lated-url.html
OK. Jeg svarede dig i dette emne.
Tak. Disse problemer er blevet rettet.
Nu, medmindre jeg mangler noget, jeg er stadig ikke se flag og rel-suppleant tags ved at blive oversat. De er bare som de var på 4.2.2 som på 4.1.12.
Senest redigeret af tavenger5; 14-12-13 på 14:34.
OK. Vi arbejder og test dette spørgsmål.
OK. Jeg har fundet en løsning. Rækkefølgen af kroge i, at du er anderledes end vores, selvom vi har samme version af vB.
Quick fix til dette problem:
- Gå til AdminCP->Plugins & Produkter->Plugin Manager->Produkt : vB Enterprise Translator
- Rediger plugin Oversæt link til tråd
- Ændring krog placering til fetch_threadinfo
- Udskift php-kode på denne kode:
PHP Code:
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if($thread[title]) vbet_translateUrls($thread[title]);
- Spar plugin.
Efter afhjælpning af en gæst cache alternativ tags skal være oversat korrekt.
Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.
Jeg er stadig på udkig efter årsagen i en anden rækkefølge udførelse krog.