Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 5 123 ... SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 50

Tråd: Besked fra webmaster værktøjer angående forkert rel-suppleant tags

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Besked fra webmaster værktøjer angående forkert rel-suppleant tags

Kære webmaster,

Vi har bemærket, at der på en række af de sider på dit websted rel-alternativ-hreflang gennemførelse er forkert. For eksempel:

Især synes der at være et problem med manglende eller forkerte bi-retningsbestemt, der forbinder (når En side links med hreflang til side B, skal der være et link tilbage fra B til A, samt). Når vores algoritmer opdage modstridende signaler gerne på disse sider, kan de gøre indeksering og ranking afgørelser, der ikke matcher med det, du havde tænkt dig.

For at få flere oplysninger om rel-alternativ-hreflang, skal du se følgende artikel i Hjælp: https://support.google.com/webmasters/answer/189077

Hvis du har spørgsmål om, hvordan du løser dette problem, skal du besøge vores hjælpeforum:

Google Grupper

Med venlig hilsen,
    Google Search Quality Team,
    Dette er uden tvivl, fordi den oversatte URL er ikke inkluderet i tags. Kan en mulighed være tilføjet til bare at slukke oversættelse af URL ' er? Jeg mener, at det ville løse en masse problemer, jeg har.
    Senest redigeret af tavenger5; 26-10-1313:14.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette er ikke om oversættelse af Webadresser. Dette er kun omkring hreflang i suppleant link og du kan bare slukke for den ved at Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag

Også bemærk venligst, at deaktivering oversættelse af URL-adresse vil have dårlig indflydelse på din SEO (manglende oversat søgeord i URL ' en), så det anbefales ikke at gøre dette. Hvis du stadig ønsker, så er det er nok til ikke at integrere sig med dyr, hvis dine links, der er genereret af dyr (nogle dårlige ting kan ske - dette er ikke anbefales, og er ikke testet). Og i tilfælde af indfødte Venlige URL ' en det er nok til at deaktivere nogle kroge (samme ting, vi vil ikke give detaljer nu, kun når det er nødvendigt).

Også Marcin vil undersøge, hvordan suppleant er genereret lige nu. Vi har foretaget ændringer, før og nu for gæster Webadresser under flag er allerede genereret oversat, så ingen omdirigering sker (for tilmeldte brugere at det ikke har mening, og det er bedre for ydeevne til blot omdirigere hvis nogensinde sprog skift vil ske for denne bruger). Men måske har vi glemt suppleant. Vi vil tjek det på vores side. Lige nu er det nemmeste bare at deaktivere.
    Senest redigeret af vBET; 29-10-1300:46.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Giv links til steder, hvor alternative tags ikke blive enige indbyrdes.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg fik aldrig URL ' s til at oversætte korrekt i flag links. Her er en side, hvor det sker: Galaxy Note 3: Deaktiver "Min Magasin"?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

OK, vi arbejder på problemet.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

FYI, jeg har opdateret til den nyeste version, der er hooked op yandex, og jeg kan stadig ikke få flag og/eller re-suppleant links oversat. Mine caches, er tændt og gæst cache er indstillet til timeout i 3600 sekunder.

Her er et eksempel på en side, der er blevet oversat, men flaget links/suppleant tag links er ikke knyttet som oversat URL ' er:
    Hvordan til: ******* Galaxy S4 Mini: Overførsel af Kontakter fra en****** til SGS4 Mini

Spansk side til links
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365916-*******-galaxy-s4-mini-overførsel-kontakter, -******-sgs4-mini.html](Espa

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

okay, du fyre har virkelig brug for at gøre noget ved dit ord filtre...

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

eksempel på brug af den linkede side frem:

Galaxy Note 3: Deaktiver "Min Magasin"?

forbundet spanske side:
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365731-galaxy-note-3-deaktiver-min-magazine.html](Espa

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Har du aktiveret Brug database cache og deaktivere rengøring cache i AdminCP -> din Cache -> Database Cache?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Marcin Kalak View Post
    Har du aktiveret Brug database cache og deaktivere rengøring cache i AdminCP -> din Cache -> Database Cache?
    Ja og ja

Side 1 af 5 123 ... SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •