Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Forum skjerm url ikke oversatt

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Forum skjerm url ikke oversatt

Hmm i mitt forum, vbet forum, og i noen andre forum ser jeg forumet vise url ikke oversatt, fremdeles bruker standard språk i url

eksempel

virkelige side
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/
    oversatt side, fortsatt samme engelske ord i url
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/es/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/id/forum/bug-reporting/
    Code:
    http://www.vbenterprisetranslator.com/it/forum/bug-reporting/

er det noen fix for dette? eller jeg glipp av noe?
    Sist endret av basketmen; 14-09-1016:51.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Forum navn i URL er ikke oversatt - Vi støtter ikke dette for vBSEO. Dette støttes for vBulletin 4.x vennlige URLer.

Vi støtter ikke dette for vBSEO, fordi det ikke er vendbar slik nettadresser for tråder. Nettadresser for emner inkluderer tråd id slik oversettelse er reversibel - vi alltid vite at tråden det handler om. Dette fungerer ikke for fora URLer.

Vi har allerede forespřrsel å gjøre dette, og se masse problemer med det. Det er mulig vi vil støtte det. Fremdeles på dette tidspunktet har vi mange andre oppgaver med større prioriteringer, eller bare med mindre saker

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

hmm fikk den, takk for forklaringen

Jeg vil dele også hvis jeg får noe

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

ok Jeg har allerede funnet veien for det, fremdeles bruker vB3

så jeg endret domain.com/forumname/ med domain.com/forumid/ som brukes av vbseo.com forum vBSEO SEO Plugin - General Discussion ved vBSEO.com

nå er det ikke noe problem enda forumet url med andre språk fordi det bare er / forumid i url, med ingen / forumname som dette

default forumet url domain.com/f2 /
    Espana url domain.com/es/f2 /
    italia url domain.com/it/f2 /

Her er hvordan du gjør det (ta backup først må du før du gjør noe, gjør det på egen risiko)

1. Gå til vbseocp.php -> Rewrite Innstillinger -> Forum nettadresser -> Advanced Settings

endre alle innstillinger som bruker [forum_title] med dette f [forum_id] (som brukes i vbseo.com forum)

2. Fordi forumet url er endret fra å bruke forumname som domain.com / forumname / til akkurat forumid som domain.com/f2 /, så vi trenger å omdirigere 301 gamle forumet url til nye forumet url, så indeksert url i google og andre nettsteder blir omdirigert 301 til nye forumet url uten å miste verdien på det

Gå til vbseocp.php -> Custom omdirigeringer ->

legge til dette og endre din gamle forumet url med nye url, endre fet delen nedenfor med hvert forum id (takk til Mert Gökçeimam i vbseo.com)

'F / gammel-forum-name /(.+)$' =>' f / fid/ $ 1 '
    'F / gammel-forum-navn /' => 'f / fid/ '

Ble medlem
    Oktober 2009

Vær oppmerksom på at det var bedre for din SEO å ha forumet navn inkluderes i forumet URL.

Så vi råd til å revurdere ideen om å ha forumet URLer bare med forumet id ...

Hva var galt med forrige? Hva for alle trinn? Hvorfor tvinge Google til å re-indeksere alle dine Forum sider? ... Hvis det påvirker også thread URLer (slik det også er bare forumet id) da du tvinger også Google å re-indeksere alle dine tråd URLer ...

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Vær oppmerksom på at det var bedre for din SEO å ha forumet navn inkluderes i forumet URL.

Så vi råd til å revurdere ideen om å ha forumet URLer bare med forumet id ...

Hva var galt med forrige? Hva for alle trinn? Hvorfor tvinge Google til å re-indeksere alle dine Forum sider? ... Hvis det påvirker også thread URLer (slik det også er bare forumet id) da du tvinger også Google å re-indeksere alle dine tråd URLer ...
    ja jeg allerede tenker og mye vurderer om det, er forumet navnet egentlig ikke trengs i forumet url som vbseo.com forumet (dens nok forumet navnet i tittelen, beskrivelse og søkeord). Tråden url er ikke påvirket, det er fortsatt har tråden navn i url ikke endret i det hele tatt

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av basketmen View Post
    ja jeg allerede tenker og mye vurderer om det, er forumet navnet egentlig ikke trengs i forumet url som vbseo.com forumet (dens nok forumet navnet i tittelen, beskrivelse og søkeord). Tråden url er ikke påvirket, det er fortsatt har tråden navn i url ikke endret i det hele tatt
    Tråd URL inneholder også forum. Så hvis tidligere din tråd URLer inkluderte forumet navn og nå bare forumet id, da disse URLene endres også. Hvis ikke, så fortsatt Google bruker ord fra nettadressen under indeksering. Etter å ha forumet navn i forumet URL gjør det bedre for SEO - gir deg høyere posisjon for søk i disse ordene.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

ja takk, gjerne over innlegget jeg allerede tenker om dette, og forskningen mye i noen dager i uken, vil jeg prøve det

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •