Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Google er emailing meg om (404) soft feil??

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Default Google er emailing meg om (404) soft feil??

I min webmaster stedet jeg får ca 2 meldinger i måneden fra Google sier at de er å finne (404) soft feil mening i enkle ord at de er å finne duplikat webadresser (vbet translatated urls) på grunn av den raske og voksende indeksering. Hva skal jeg gjøre for å stoppe disse advarslene? Innerst inne i mitt verktøy for webansvarlige bare jeg har 2 real (404) ikke grunnlegger og 102 ikke grunnla grunn av robots.txt min.

-Cache satt til 15 dager
    -Guestcache off

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Hva skal jeg gjøre for å stoppe disse advarslene?
    Jeg tror du bare trenger 301 omdirigere gamle url (endret url som allerede ikke fungerer) til ny url (side url som arbeider nå) med htaccess, bare søk rundt forum som en som du trenger faktisk

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg har bare totalt 2 ekte 404-feil, er Google forteller meg at jeg har hundrevis av soft (404) feil, men når jeg klikker på dem de jobber likevel dette har noe å gjøre med den oversatte urls som de skrev meg tilbake å fortelle meg at indekseringen vokser for fort, men i duplikater ...

Uansett hva kan jeg legge til htcaccess min å "skjule" dette fra Google før de blir sinte.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2010

Quote Opprinnelig skrevet av mario06 View Post
    Jeg har bare totalt 2 ekte 404-feil, er Google forteller meg at jeg har hundrevis av soft (404) feil, men når jeg klikker på dem de jobber likevel dette har noe å gjøre med den oversatte urls som de skrev meg tilbake å fortelle meg at indekseringen vokser for fort, men i duplikater ...

Uansett hva kan jeg legge til htcaccess min å "skjule" dette fra Google før de blir sinte.
    hehe Jeg tror mitt siste innlegg over allerede besvart det du kan 301-viderekobling den med htaccess, eller kanskje jeg savner forståelse, hvis du kan gi eksempel hva ser ut som den gamle url (endret url som allerede ikke fungerer, får 404-feil nå) til ny url (side url som arbeider nå)

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei. Vennligst gi flere detaljer. Som jeg forstår verktøy for webansvarlige forteller deg at du bare har to virkelige 404-feil, men Google fremdeles e-poster du om mange av 404 feil. Men de som virkelig fungerer ... Jeg er litt forvirret her

Vennligst legg ved fullt Google email innhold og noen av de 404 koblinger.

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kan ikke sende deg den "fungerer" Soft 404 feil lenkene lenger fordi jeg tømt vBET bordene, nå jeg ikke får den myke 404 feilene lenger jeg får riktig 404 Not Found respons. Så på dette punktet vBET er på feil her, vil jeg gjerne minne deg på at Google ikke liker Soft Feil og de vil straffe deg med lav PageRank og adsense hvis det går lenge nok.

Hilsen

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Beklager men på dette øyeblikket jeg ikke akkurat forstår hva saken handler om. Vennligst beskriv det mer, med andre ord. Du har ikke soft 404 feil enymore, bare korrigere 404 - vennligst gi noen eksempler på sider som ikke fungerer. Hvor mange feil som de eksisterer? Du skrev tidligere at du kun har to harde 404 feil. Har vi fortsatt har et problem her?

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ikke noe svar - løst. Hvis ikke - kan du skrive her og jeg vil åpne denne tråden igjen.
    Thanks

Senior Member
    Ble medlem
    Oktober 2009

Måtte snu 15 dagers maksimal cache til 5 dager å løse dette problemet.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

så nå er det løst, ikke sant?

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •