Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 av 14

Tråd: Jeg starter en ny tråd eller svare på en tråd eller sletter jeg et innlegg den omdirigerer meg til en blank side ...

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

vær så snill, bare les et tidligere innlegg og svar her. Det er nødvendig.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Taurus View Post
    Etter oppgradering til 3.3.6 holder jeg på å få de samme hvite sider. Det skjer tilfeldig. Men når jeg deaktiverer VBET det ikke skjer i det hele tatt. Vennligst informer!
    Jeg er på forumet, og jeg er ikke i stand til å reprodusere problemet. Rådfør gjør det fortsatt skjer. Også - i henhold til tømmerstokker som du PM meg så det ut som om du hadde oppdatert produkt-fil, men vBulletin php-filer var gammel (eksisterende funksjon var ikke synlig). Det kan være server cache problem (ikke vBET cache) - der nye filer som ikke var synlig og serveren var fremdeles bruker gamle filer. Slik som kan være grunnen.

Kort: Jeg kan ikke gjengi det på forumet ditt - kan du? Betyr det fortsatt skje eller ikke? Hvis ja - beskriv nøyaktig hvordan jeg kan gjengi det på forumet ditt.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Dette er en vanskelig en. Det skjer tilfeldig. Så jeg vet ikke når det vil skje eller ikke. Men i tiden VBET var deaktivert det skjedde ikke i det hele tatt. Jeg vil komme tilbake til deg hvis jeg kan få litt mer info.

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

Hei,

La du merke til dette problemet igjen eller ikke? Jeg var på forumet, og jeg gjorde mange innlegg og jeg har ikke funnet dette problemet. Kan du bekrefte det?

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •