Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Bruk Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!)

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Default Bruk Full filhurtigbufferen For gjester (BETA!)

når denne er slått på gjestene cant velge stil

vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) Personale
    Ble medlem
    Mai 2010

ok, bekreftet.
    Jeg gjengitt det på min test forumet. Nå skal vi jobbe med en løsning. Vi vil prøve å fikse det.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

noen løsning på dette? Jeg må bruke denne cache alternativet i stedet for db

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja. Det er allerede løst, og vil bli inkludert i neste utgivelse. For rask løsning:
    1. Endre fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2. Finn:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.'.html'
    3. Erstatt av:
    PHP Code:
    return DIR.'/'.VBET_GUEST_CACHE_DIR.'/'.($_REQUEST['language'] ? $_REQUEST['language'] : $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage']).'/'.$filename.$vbulletin->userinfo['styleid'].'.html'
    4. (Valgfritt men anbefales) fjerne hele gjest Hurtigbufferkatalogen, og kopier det på nytt fra vBET pakken (huske om rettigheter) - vi endrer konvensjoner (filer) navnstyleid included) så gamle filer vil ikke brukes lenger, og det vil være bare midje plass. Vær oppmerksom på at neste utgivelse vil ha automatisk gamle filer renere inkludert.
    Sist endret av vBET; 30-07-1021:20.

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

ok, men vi bør ikke cache standard forumet lang eller ikke?

Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

oops jeg bare se en feil i oversatte sider innlegget viser den ble skrevet i 1903 06/10/1903 lol, 16:02 i min def lang det viser 03-06-10, 16:02
    Sist endret av tsak76; 30-07-1023:18.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •