Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Vbet bryte min forumet

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Default Vbet bryte min forumet

Når jeg gjør vbet, på enkelte sider tråd verktøymenyen pauser, dvs. koblingen på toppen av en tråd - rullegardinmenyen pauser, nedtrekksmenyen forsvinner, kommer dette tilbake hvis jeg deaktiverer vbet.

Dernest tråden verktøyene nederst i tråden mangler det ikoner, disse vises hvis jeg deaktiverer vbet. Men Trådverktøy bør ikke vises nederst i det hele tatt og ikke på alle mine andre sider.

Endelig 'Svar' ikonet forsvinner. Igjen, løser denne feilen selv om jeg deaktiverer vbet.

Alle 3 bug skje sammen og på samme side.

Det skjer bare for gjestene. Thanks.

Se her - Evig "Anskaffelse av nettverksadresse" på nettverkskortet - Computer Juice

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Her er hvordan siden skal se ut;

Innhente nettverksadresse igjen og igjen - Computer Juice

Trådverktøy nedtrekksmenyen øverst på siden fungerer, er Svar ikonet der og Trådverktøy på botton ikke vises.

Som jeg sa at hvis jeg deaktiverer vbet alle sider som ser ut som denne / \\

Hvis jeg aktiverer vbet noen sider ser ut som det første eksemplet dermed vbet bryter hvordan min forumet ser ut og fungerer.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Betyr det skjer når Full File Cache for Guest er slått på, eller det ingen rolle?

Ble medlem
    Oktober 2009

OK, så - vi vet årsaken nå. Sorry for problemer - Denne funksjonaliteten er fortsatt i beta stadiet, hadde vi ingen problemer i det hele tatt på våre servere, men jeg ser at noen saker er på den ene dine. Så sjekk det vi trenger tilgang til dine Admin CP og FTP. Jeg har allerede se at på din ødelagte siden noen skript ikke er inkludert - må sjekke det hvorfor.

Også må du først prøve bare å fjerne passende cache-fil (du finner det i / Vbet_guestcache / no / katalog - du bør anerkjenne det av navn - det er ikke bare fjerne alle filene som er inkludert der. Kanskje vB bare genererte en slik side for noen grunn, og vBET bufret det, og nå er det vist bufret resultat. Hvis det skjer igjen etter cache clearing - send oss tilgang til informasjon og vi vil løse det.

En annen måte hvorfor det kan skje at noe endrer resultatet etter at vi cache det. Ikke egentlig tror det dette - i så fall alle sider ville ha samme problemet. Også jeg ser mangel på viktige js scripts og slike ting er bare inkludert i maler ikke lagt dynamisk i hele utgang.

Så - sjekk cache clearing og gi oss output.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Hvis jeg deaktiverer fullt filhurtigbufferen, fungerer det perfekt.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Ok så jeg slettet siden og den bufrede igjen perfekt.

Så vbet cacher hele mitt forum, ikke bare oversatt sider?

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Kan jeg ekskludere alle engelske sider?

Ble medlem
    Oktober 2009

OK - slik jeg forstår det er ingen problem. Årsaken var vBulletin selv som en eller annen grunn generert side uten noen skript (kanskje du endret konfigurasjon).

Cache ryddet og arbeider fin nå med File Cache for passasjerene innstilt på. Problem løst og flytte det til avsnittet om feilsøking.

På dette tidspunktet har vi ikke muligheten til å ekskludere normale sider - men vi kan legge den til. Vennligst åpne ny tråd i funksjon forespørsler om at

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2010

Det er fortsatt gjør det, på noen sider og ikke andre, hvis en bot er den første til siden den cacher med feil som forklart, hvis en bruker er den første til siden det cacher ok.

Jeg antar dette er fordi boten ikke kan kjøre ajax så det ser siden litt annerledes en vanlig nettleser.

Ble medlem
    Oktober 2009

Nei - dette er ikke fordi boot ikke kan utføre ajax. Fordi å utføre ajax deg ned å ha skript inkludert i HTML output. Alt annet skjer basere på HTML første HTML-utgang (se treet er endret etc.)

Det ser ut som på forumet støvlene bare får andre utskrifter som vanlige gjester. Og i dette øyeblikket vBET se alle gjester som samme vesener. Kan du fortelle bruker du noen spesielle mod eller noen vBulletin konfigurasjonen som avgjør gjør gjest boot og i så fall tilbake annet resultat?
    Hvis vi finner hvor det er gjort på forumet ditt kan vi ganske enkelt opprette forskjellige cache filer for støvler og for normal gjester; nå - alle gjester er bare gjester for våre Full filhurtigbufferen funksjonalitet og vi cache resultat som vi får. Så i dette øyeblikket kan du:
    - Deaktiver denne funksjonaliteten
    - Bli enige om at nå alle gjester vil se samme uansett de er støvler eller mennesker
    - Deaktiver funksjonalitet, noe som gir deg forskjellige utgang for støvler

Som jeg skrev - vi kan håndtere dette hvis vi vil vite hvordan støvlene er fastsatt på forumet ditt.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •