Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: Vbet bryde mit forum

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Vbet bryde mit forum

Når jeg aktivere vbet, på nogle sider tråd menuen pauser, dvs linket øverst i en tråd - drop down menu pauser, drop down forsvinder, det kommer tilbage, hvis jeg deaktiverer vbet.

For det andet tråden værktøjerne i bunden af tråden mangler er det ikoner, disse vises, hvis jeg deaktiverer vbet. Men tråden værktøjer bør ikke blive vist nederst på alle og dont på alle mine andre sider.

Endelig 'Besvar' ikonet forsvinder. Igen, dette fejlrettelser sig selv, hvis jeg deaktiverer vbet.

Alle 3 bug ske sammen og på samme side.

Det sker kun for gæster. Thanks.

Se her - Eternal "Erhvervelse netværksadresse" på netkortet - Computer Juice

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Her er hvad siden skal se ud;

Erhvervelse netværksadresse igen og igen - Computer Juice

Tråd værktøjer drop down øverst på siden virker, skriv et svar ikonet er der, og tråd værktøjer på knap på ikke vises.

Som jeg sagde, hvis jeg deaktiverer vbet alle sider se sådan en / \\

Hvis jeg aktiverer vbet nogle sider ligner det første eksempel, og dermed vbet pauser, hvordan mit forum ser ud og fungerer.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Betyder det sker, når Fuld Fil Cache for Guest er tændt, eller det gør ikke noget?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - vi kender grunden nu. Sorry for problemer - Denne funktionalitet er stadig i beta stadie, vi havde ingen problemer overhovedet på vores servere, men jeg se, at nogle emner er på ONE. Så tjek det, vi har brug for adgang til din Admin CP og FTP. Jeg allerede se, at på din brudt side nogle scripts er ikke medtaget - nødt til at tjekke det hvorfor.

Også Prøv først lige at fjerne passende cache-fil (du vil finde det i / Vbet_guestcache / da / bibliotek - du bør anerkende det af navn - er det ikke bare fjerne alle filer i prisen dér. Måske er vB blot skabt en sådan side en eller anden grund, og din cached det, og nu er det vist cached resultat. Hvis det sker igen, efter at cache clearing - send os adgang detaljer, og vi vil løse det.

En anden måde, hvorfor det kunne ske, at noget ændrer dit resultat efter vi cache det. Ikke rigtig tro på det denne - i så fald alle sider vil have samme problem. Også jeg ser mangel på vigtige JS scripts og sådanne ting er simpelthen inkluderet i skabeloner ikke tilføjet dynamisk på hele output.

Så - venligst tjek cache clearing og give os output.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Hvis jeg deaktivere fuld cache, det virker perfekt.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Ok så jeg slettede siden og det cachede igen perfekt.

Så vbet cacher hele mit forum, ikke kun oversatte sider?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Kan jeg udelukke alle engelske sider?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - så jeg forstå, at der er nogen spørgsmål. Årsagen var vBulletin selv, som en eller anden grund genererede side uden nogle scripts (måske du har ændret konfigurationen).

Cache ryddet og fungerer fint nu med Fil Cache for gæster indstillet på. Problem løst, og flytte det til afsnittet om fejlfinding.

I dette øjeblik har vi ikke mulighed for at udelukke normalsider - men vi kan tilføje det. Vær åbne nye tråd i funktion anmodninger om, at

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Det er stadig gør det, på nogle sider og ikke andre, hvis en bot er den første til den side det cacher med fejl som forklaret, hvis en bruger er den første til den side den cacher ok.

Jeg tror det er fordi bot ikke kan udføre ajax så det ser siden en anelse anderledes end en normal browser.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nej - det er ikke fordi boot ikke kan udføre ajax. Fordi at udføre Ajax dig Ned have script inkluderet i HTML-output. Alt andet sker basere på HTML første HTML output (se træet er ændret osv.)

Det ser ud til at der på dit forum støvler blot får andre output, som normale gæster. Og i dette øjeblik vBET se alle gæster, som samme væsener. Kan du fortælle bruger du nogle specielle mod eller nogle vBulletin konfiguration, som afgør, gør gæst er boot og i så fald returnerer andet resultat?
    Hvis vi finder, hvordan det er lavet på dit forum, vi kan blot oprette forskellige cache-filer til støvler og til normale gæster, men nu - alle gæster er blot gæster til vores Full Fil Cache funktionalitet og vi cache resultat, som vi får. Så i dette øjeblik kan du:
    - Deaktiver denne funktionalitet
    - Aftal at nu alle gæster vil se samme ting, uanset disse er støvler eller mennesker
    - Deaktiver funktionalitet, som giver dig forskellige output til støvler

Som jeg skrev - vi kan håndtere dette, hvis vi vil vide, hvordan støvler er fast besluttet på dit forum.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •