OK, OK, installerte jeg uten feil, men dette var et problem, kan du hjelpe Advarsel: set_time_limit () [function.set-time-limit]: Kan ikke sette tidsfrist i safe mode i [path] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 148 Hvordan kan jeg hjelpe Acill web: heroesuo.net / forum
oh. Hadde du har et problem jeg har støtt for denne gratis versjonen. Denne feilen oppstår når serveren har å safe mode = on. Programmet oversetter dem til å safe mode = off. Så du kan legge til koden for å konfigurere htacess dette for å deaktivere den: php_flag safe_mode off Problemet vil bli løst snart - En rekke stoppkontrollen via safe_mode htaccess filer.. Det er php_flag safe_mode off vil ikke fungere. Så må kanskje kontakte din vert arbeidsgivere å løse det problemet. - Men det er et problem når jeg hørte om safe mode = off, potensialet for høyere hack. Så, hvordan kan løse dette problemet er ikke admin vBET
Sist endret av haiduongbk; 29-05-10 på 01:59.
Bare slå av safe mode Code: safe_mode = off http://www.vbenterprisetranslator.co...aq.html # post15
safe_mode = off
Vis Tag Cloud
Forumregler