Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 13

Tråd: Problemer med 3.1.0 nettopp kjøpt!

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Exclamation Problemer med 3.1.0 nettopp kjøpt!

Vel, jeg har nettopp kjøpt VBet 3.1.0 og når på Vbet Main, kan jeg ikke tilgang til noe! Det ber meg om å skrive inn min lisens nummer, men det er ikke noen knapp for å sende inn skjemaet etterpå ...

Min installasjon gikk glatt uten problemer, men jeg er blokkert der. Jeg hadde un-installert versjon 2 helt før (produkt og filer).

Hva gjør jeg derfra? Jeg ønsker å bruke det nå siden jeg nettopp har kjøpt det!
    Sist endret av vBET; 05-11-0906:08. Årsak: Feil BBCoder

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Og hvorfor ser jeg det franske flagget på mitt forrige innlegg? Jeg skrev mitt budskap på engelsk, ikke fransk! Jeg får ikke det.

Min standard valgte språket her på forumet er engelsk, men alle menyene jeg ser er i fransk! Hvordan komme?

Edit: Jeg skrev denne meldingen på engelsk også, men nå sko opp bare på fransk ?****** Hva skjer??
    Sist endret av Cybershaolin; 05-11-0906:09. Årsak: Redigert for språkproblemer igjen

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Cybershaolin View Post
    Og hvorfor ser jeg det franske flagget på mitt forrige innlegg? Jeg skrev mitt budskap på engelsk, ikke fransk! Jeg får ikke det.

Min standard valgte språket her på forumet er engelsk, men alle menyene jeg ser er i fransk! Hvordan komme?
    Det er fordi du fortalte mod at det er på fransk Ved å sette lang BBCode manuelt eller automatisk (ved å sette standard bruker språk).

Ble medlem
    Oktober 2009

Vel, jeg har nettopp kjøpt VBet 3.1.0 og når på Vbet Main, kan jeg ikke tilgang til noe! Det ber meg om å skrive inn min lisens nummer, men det er ikke noen knapp for å sende inn skjemaet etterpå ...

Min installasjon gikk glatt uten problemer, men jeg er blokkert der. Jeg hadde un-installert versjon 2 helt før (produkt og filer).

Hva gjør jeg derfra? Jeg ønsker å bruke det nå siden jeg nettopp har kjøpt det!
    Det er ikke normalt. Options panelet er generert av vBulletin motor - Please reload siden. Hvis skje igjen prøve å importere på nytt produkt fil.
    Pass også på at du har cURL installert på serveren din (hvis 2.x var i arbeid da det er).

I alle problemer - bare spør og vi vil gjerne hjelpe deg

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vel, egentlig, jeg ønsket å teste det lokalt før du installerer det på min bor forumet. Lokalt, selv om jeg prøver å oppdatere siden, er den eneste info jeg ser på th VBet Hoved lisensen ting. Reimporting produktet hjalp ikke heller.

Også var jeg en av dem som donerte før 3.1.0 ble tilgjengelig for nedlasting? Var ikke meningen at vi skal få rabatt når 3.x ville dukke opp?

På en annen sak, her på ditt eget forum, kan du fortelle meg hvorfor når mitt språk er satt opp på engelsk, ser jeg alle menyer, stolper, etc i fransk? Jeg prøvde å slette cookies, cache, forfriskende side men ingenting hjalp, jeg er fortsatt i fransk!

Ble medlem
    Oktober 2009

Sist endret av vBET; 05-11-0916:17.

Ble medlem
    Oktober 2009

Også var jeg en av dem som donerte før 3.1.0 ble tilgjengelig for nedlasting? Var ikke meningen at vi skal få rabatt når 3.x ville dukke opp?
    Vi har ikke oppgitt noe sånt

På en annen sak, her på ditt eget forum, kan du fortelle meg hvorfor når mitt språk er satt opp på engelsk, ser jeg alle menyer, stolper, etc i fransk? Jeg prøvde å slette cookies, cache, forfriskende side men ingenting hjalp, jeg er fortsatt i fransk!
    Bare klikk engelske flagget for å gå tilbake til engelsk språk Og sjekk ditt standard bruker språk i User CP - mod ønsker å være smart, så når noen forteller at hans standard språk er fransk det vil bringe ham tilbake til fransk.

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Selv om jeg kjører det lokalt, jeg har fortsatt tilgang til Internett gjennom min lokale forumet ... men er det en måte å gjøre dette arbeidet fordi jeg ønsker å teste den før du går leve med det ... Det er ingenting som blokkerer forumet. Hvorfor er du og legger til at en del om lidelse med det jeg har nå, og at Internett er felles for forum? Tror du det er ikke rettferdig å prøve testing før risikere ting på en live forumet før? Og ja, var 2.x kjører fint før.

Vi har ikke oppgitt noe sånt
    Vel, tatt direkte fra ditt innlegg # 720 på vbulletin.org:

Quote Opprinnelig skrevet av NLP-er
    Derfor - alle som donerte meg i dette prosjektet fram til dette øyeblikket, vil få en fri bruk lisens og en gratis kreditt lenke fjerning lisens for 3.0.0
    Dette er en slags over ... men du ikke har dette tilbudet til meg ennå ... Så hvordan kan jeg få en mer fri bruk lisens og en fjerning av lisensen?

Bare klikk engelske flagget for å gå tilbake til engelsk språk Og sjekk ditt standard bruker språk i User CP - mod ønsker å være smart, så når noen forteller at hans standard språk er fransk det vil bringe ham tilbake til fransk.
    Jeg fant hvorfor. Det var å legge til / fr på slutten i stedet for bare http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/

Ble medlem
    Oktober 2009

Selv om jeg kjører det lokalt, jeg har fortsatt tilgang til Internett gjennom min lokale forumet ... men er det en måte å gjøre dette arbeidet fordi jeg ønsker å teste den før du går leve med det ... Det er ingenting som blokkerer forumet. Hvorfor er du og legger til at en del om lidelse med det jeg har nå, og at Internett er felles for forum? Tror du det er ikke rettferdig å prøve testing før risikere ting på en live forumet før? Og ja, var 2.x kjører fint før.
    Bare fordi Internett-tilkobling er nødvendig for denne mod å kjøre
    Om testing vennligst ta test forumet ikke tilgjengelig for offentlig visning.

Dette er en slags over ... men du ikke har dette tilbudet til meg ennå ... Så hvordan kan jeg få en mer fri bruk lisens og en fjerning av lisensen?
    Det er enkelt - fordi du ikke oppfyller beskrevet tilstand. Se på message date

Jeg fant hvorfor. Det var å legge til / fr på slutten i stedet for bare vBulletin Enterprise Oversetter (vBET) - Powered by vBulletin
    Jeg er glad du løst denne.

Har du fortsatt har problemet med installasjonen? Hvis ja vennligst PM meg tilgang til Admin CP og FTP jeg vil sjekke det

Medlem
    Ble medlem
    Oktober 2009

Bare fordi Internett-tilkobling er nødvendig for denne mod å kjøre
    Om testing vennligst ta test forumet ikke tilgjengelig for offentlig visning.
    Testing et forum betyr lokalt av seg selv at det ikke vise til noen!

Som jeg sa, jeg er ikke i stand til å se alternativer på vBet Main i admincp min når jeg tester det på min lokale forum. Om å sette hack på min Live-forum, vel jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre med dette siden jeg ikke setter pris på hva slags svar du ga meg her.
    Sist endret av vBET; 06-11-0900:56. Årsak: Private saker flyttet til PM

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •