Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Jeg har problemer med å leve

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Default Jeg har problemer med å leve

Jeg har tenkt på å få betalt når du installerer den gratis versjonen, men det var et problem. Så jeg ga opp med å ta. Gjør ikke noe oversettelse. Jeg tror fra vBSEO

"Parse error: syntax error, uventede T_STRING in / home / xxx / domener / xxx.net / public_html / global.php (834): eval () 'd code on line 153

"Hvis du er sikker på å klikke på en gyldig link, vennligst ta kontakt med administrator."

Script fungerer ikke
    Sist endret av rosende; 19-05-1002:36.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vennligst gi meg innhold fra global.php filen rundt linje 834 (noen linjer før og etter) og punkt som er 834. Jeg vet ikke hvilken BB versjon du bruker, så jeg kan ikke sjekke det selv.

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

versjon 3,8,5

vBSEO 3,5 RC1

detaljer sendt pm

Ble medlem
    Oktober 2009

Spørsmålet er om å generere output fra bunntekst mal. Vennligst sjekk gjør det fortsatt eksisterer på forumet når flagg blir satt på navigasjonslinjen.

Hvis ja så må du deaktivere vBET for et øyeblikk og sjekk ikke problemet eksisterer fortsatt. Hvis ja, da det ikke er relatert til vBET (vBET gjør ingenting når deaktivert).

Hvis problemet forsvinner når vBET er deaktivert, så kan du PM tilgang detaljene til Admin CP og FTP - vi må legge til tømmerstokker eksakte innhold av bunntekst mal og sjekke hva som er galt der.

Junior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

okay pm sendt.
    Sist endret av vBET; 20-05-1021:43. Årsak: URL fjernet da allerede i PM

Ble medlem
    Oktober 2009

Du må bare galt htaccess -. Vennligst sette passende vBET reglene i passende sted. Akkurat som manuell beskriver den. Så alt vil fungere OK.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •