Hei der. Jeg bruker gratis versjon av denne store addon og ville bare spørre om det er mulig å beskytte deler av teksten før oversettelsen?
Hei der. Jeg bruker gratis versjon av denne store addon og ville bare spørre om det er mulig å beskytte deler av teksten før oversettelsen?
Ja, bare bruk ikke oversatt området - hvis du trenger noe å være ikke oversettes bare redigere passende mal, og satte den mellom
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA--> og <!--END vBET NOT TRANSLATED AREA--> (Merk: du kan ikke bruke noen mod som fjerner kommentarer å bruke denne funksjonaliteten)
Er det også mulig å bruke dette i vb CMS i en artikkel på noen måte?
Sist endret av jonlar; 27-04-10 på 21:14.
Ikke i gratis versjon. I betalte en kan du gjøre det veldig enkelt ved å legge en slik tekst på innsiden av notranslate BBCode i din CMS meldingen.
Ok Takk. Men, for å være ærlig, jeg dont ønsker å betale 90 dollar for et manus! når hele BB kostnader (forhåndsbetalt) 125 €
Dvs defenitly til ekspansiv. Jeg er bare ærlig
Det er derfor vi tilbyr deg gratis versjon - du kan nyte den så lenge du vil! Du og alle som bare ønsker oversettelser, og bryr seg ikke om god ytelse, flerspråklig samfunn støtte, oversatt RSS og mye mer.
Vi har mange kunder som er svært glade for å investere pengene sine i betalt versjon
Sist endret av vBET; 02-05-10 på 22:33.