Hola. Estic utilitzant la versió gratuïta d'aquest addon grans i només volia preguntar si és possible per protegir les parts del text de la traducció?
Hola. Estic utilitzant la versió gratuïta d'aquest addon grans i només volia preguntar si és possible per protegir les parts del text de la traducció?
Sí, només ha d'utilitzar la zona no s'ha traduït - si vostè necessita alguna cosa que no es tradueixi simplement editar plantilla adequada i el va posar entre els
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA--> i <!--END vBET NOT TRANSLATED AREA--> (Nota: no es pot utilitzar qualsevol mod que elimina els comentaris per utilitzar aquesta funcionalitat)
És també possible utilitzar aquesta en vb CMS en un article, d'alguna manera?
Durar editat per jonlar; 27-04-10 A 21:14.
No a la versió gratuïta. En un pagament ho pot fer molt fàcil mitjançant l'addició de text, dins de notranslate BBCode en el seu missatge de la CMS.
Gràcies Ok. Però, per ser honest, jo no vull pagar 90 dòlars per un guió! quan els costos de tota v (prepagament) 125 €
Això és defenitly d'expansió. Només sóc honest
És per això que posem a la seva disposició la versió lliure - vostè pot gaudir d'ella tot el temps que vulguis! Vostè i qualsevol persona que només vol que les traduccions i no es preocupa de gran rendiment, el suport de la comunitat multilingüe, traduïda RSS i molt més.
Tenim molts clients que estan molt contents d'invertir els seus diners en la versió de pagament
Durar editat per vBET; 02-05-10 A 22:33.