Hei
Jeg la merke til at med vBET 4.2.1 og vBulletin 4.0.2 PL4 og vBSEO 3.5 RC3 Merknader ikke bli oversatt.
Vennligst råd
StarBuG
Hei
Jeg la merke til at med vBET 4.2.1 og vBulletin 4.0.2 PL4 og vBSEO 3.5 RC3 Merknader ikke bli oversatt.
Vennligst råd
StarBuG
Du må slå på disse oversettelsene - det er deaktivert som standard for ytelse grunner (ikke alle bruker det). Du vil finne passende alternativ i vBET -> Diverse opsjoner
Beklager, men jeg er ikke dum.
Det er på ellers ikke jeg ville ha rapportert det som bug!
Se Patientenfragen.net - vi har svarene
Ingen forutsetter at noen av brukerne våre er dum Det er standard prosedyre å informere først om konfigurasjon muligheter, fordi brukeren bare kunne gå glipp av noen konfigurasjon eller ikke lete etter slike. Jeg åpning problemet igjen og dit
Faktisk er det noen bug, fordi det er enda ikke re-kodet. Vi vil ta hånd om det snart
By the way - La du merke at du har brutt layout på toppen av siden for oversatt vise og dine flagg forsvinne (er ikke engang i produksjonen kode )?... Jeg ser at du har gjort noen manuelle mal endringer - sjekk gjør det er på grunn av endringene (kopi faktiske mal kroppen et sted, gå tilbake, sjekk; sette det tilbake).
Oppsettet er ikke brutt.
Du så en bufret versjon under en feilsøking av APC Cache optimalisering plugin
Prøv nå og se om du fortsatt ser en knust layout plz
PS: De "dumme" delen Jeg bare sa fordi du rett og slett lukket feilrapport og flyttet den uten å vente på svaret mitt.
Du bør vente for kundene responsen før erklære aktiv problemene løst.
Det er uhøflig ellers
Sist endret av StarBuG; 08-04-10 på 16:25.
Ett mer oppmerksom
Jeg ønsker å forby: *. js i robots.txt-filen
Jeg hadde som inkluderte, men fjernet den for nå bare i tilfelle dette var årsaken til oversettelse problemet (som det ikke er).
Men det ville føre til problemer med den faste nye versjonen, eller kan jeg ta den inn i robots.txt min?
Det er ikke offisielt støttet i den opprinnelige protokoll men google bot kan håndtere det.
Og det er det som teller
Akkurat - nå layout er OK.
Også takk for ditt forslag om håndtering av problemene. Vær oppmerksom på at vi alltid åpne problemer hvis det viser seg at det ikke er egentlig løst, og at "lukket" er bare prefikset - tråden er ikke stengt - du kan fortsatt skrive og fortelle at problemet ikke er løst ennå. Beklager hvis du følte ubehagelig av den grunn.