Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 av 13

Tråd: hvordan å gjøre alle oversatt post og tråd i sitemap

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post
    Takk for svar. Jeg bare ønsker alle oversatt innlegg og tråder i sitemap og hvis mulig dette skal gjøres under installasjon eller et klikk på en knapp alternativ i admin delen, slik at ingen trenger å redigere noe. Eier du anbefaler en geografisk mål i verktøy for webansvarlige for hvert språk? Også anbefaler dere å legge en RSS feed / sitemap for hvert språk i verktøy for webansvarlige?

Dette er grunnen til at jeg var ønsket assistanse for alle oversatt post som skal legges til sitemap slik at dette ikke kan være et problem.

varm hilsen
    Men du har sitemap integrert - som ble gjort under installasjonen - hva er problemet? Noe virker ikke? ... Har du selv sjekker ikke det fungerer, og så gjør antall URL drastisk forbedres? Hvis det er et problem - du fortelle hva som er galt.

Om Geografisk målgruppe - Jeg visste ikke at det er en slik mulighet for å målrette et domene til flere steder i henhold til URL maske. Er du sikker på at verktøy for webansvarlige støtter noe sånt?

Og sitemap er generert en med linker til alle oversatt sidene sammen med original lenker. Så du bare holde med faktiske verktøy for webansvarlige konfigurasjon for sitemap og Google vil få det.

Medlem
    Ble medlem
    April 2010

Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post
    Men du har sitemap integrert - som ble gjort under installasjonen - hva er problemet? Noe virker ikke? ... Har du selv sjekker ikke det fungerer, og så gjør antall URL drastisk forbedres? Hvis det er et problem - du fortelle hva som er galt.

Om Geografisk målgruppe - Jeg visste ikke at det er en slik mulighet for å målrette et domene til flere steder i henhold til URL maske. Er du sikker på at verktøy for webansvarlige støtter noe sånt?
    Ja de gjør, det gjorde jeg noen omfattende forskning og de gjør. Jeg har for tiden flere satt opp på den måten, men im teste vannet før du endrer dem alle.
    Sist endret av vBET; 25-04-1022:34. Årsak: quote BBCode korrigert

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av hotslot View Post
    Ja de gjør, det gjorde jeg noen omfattende forskning og de gjør. Jeg har for tiden flere satt opp på den måten, men im teste vannet før du endrer dem alle.
    OK. Really Jeg foretrekker å ikke gi råd om noe som jeg ikke vet. Og jeg har nettopp funnet ut at du er i stand til å CET flere steder til ett domene i henhold til URL masker.
    Hvis du vil kunne skrive for andre brukere hvordan du gjør det - jeg tror at de kunne være gracefull for god artikkel om det (selv kort en).

Sist endret av vBET; 25-04-1022:52. Årsak: typo

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •