Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Mer belastning problemer

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Snake View Post
    Jeg har vært byggeplasser 10 år, jeg er fullt klar 10x belastning betyr ikke 10x ressurser, slutte å behandle meg som en idiot og skje fôring meg søppel. Den kalde fakta er med denne mod vs den andre gratis mod din lasten er mega. Og i rushtiden min side er nå treg og ikke reagerer. Ja, sider oversette rask off-peak, men til en kostnad på en treg server senere på dagen. Jeg har en quad core, 15k raid SAS server, som er optimalisert helt fint, kjører den 0,50 hele dagen før dette med stor trafikk. Det er VBET koden som legger til belastning og gjør serveren treg i rushtiden, er det et faktum, er det ikke økning i trafikken, har jeg hatt den samme trafikken og bots før og serveren klarte seg fint, er det oversettelsen produktet. Perioden. Skynd deg og fikse det, jeg virkelig ikke ønsker å betale en annen £ 300 i måneden for en server oppgradering bare for å kjøre en MOD lol.
    Jeg forstår at du var allerede kjent med informasjon om serverbelastning jeg ga deg. Oppmerksom Vær på at jeg har ingen kunnskap om hvor avansert er hver av tusenvis våre brukere, og hver gang jeg vil gi ræva fullstendig informasjon som det kan være nyttig. Det ikke betyr at jeg anse deg som idiot - betyr det at jeg bryr seg om å gi deg opplysninger som kan være nyttig for deg og evaluering av server-betingelse. Vennligst punkt meg andre gratis mod som du snakker om jeg vil gjerne gjøre noen sammenligning Hver gang du er også fritt til å velge beste løsningen for deg.

Jeg sjekket forumet igjen og igjen ser det ut til å reagere svært raskt. Vennligst gi meg beste tidsramme til å kunne observatør hva du skriver om din treg respons på topp tid.

Hvis du ønsker å sjekke hvordan trafikken endres på grunn av vBET - vennligst generere noen rapport som vil vise deg alle trafikk til oversatte sider - dette er hva du har tjent takket være vBET.

Du er helt rett at oversettelser trenger ekstra ressurser - det er ingen annen måte, og du vil aldri finne produktet som vil oversette nettstedet ditt uten kostnad. Som jeg allerede nevnt mest tid krever vente på Google oversettelse når det ikke er bufret, og i løpet av denne tiden din trådene må vente på svar hva som har størst innvirkning på lasten på tjeneren. Du kan stille større cache tid til å leve - så ofte nødvendig oversettelser vil bli allerede i cache. Men for ikke bufret oversettelser noe produkt må vente for oversettelse. Det er ingen annen måte.

Vær oppmerksom på at mener må brytes for å kunne fikse det.

Som jeg allerede skrev dere, vi hele tiden forbedre vBET ytelse. Og jeg allerede skrev dere at vi har klare ytelsesforbedringer som er nå på beta stadiet i vBET4.x. I dag skal vi slipper nye vBET4.x versjonen med flere ytelsesforbedringer. Og når bugs for dem (hvis noen) vil bli korrigert vi vil flytte disse forbedringene til vBET3.x Det er ikke nødvendig å presse.

Også ingen tvinger deg til å betalt en annen £ 300 per måned for en server - du gjør dine egne beslutninger, og du har mange alternativer her. Inkludert redusere antall støttede språk, eller selv bytte til annet produkt som du nevnte er mye bedre. Vi forstår helt at løsninger som du bruker må passe til dine behov og muligheter. Vi er glad for å gi kundene våre bedre og bedre produkt. Og vi er klar over at i en situasjon der forespørselen må vente på svarskjema en annen server din serverbelastning blir større uansett hva løsninger vi skal bruke. Vi vil være glad hvis du bo med vårt produkt, og konfigurerer den til å passe yo dine muligheter. Og vi vil gjerne gi deg en hånd i dette området

Vær oppmerksom på at vi bare ga ny løsning å integrere med Sitemap Generator. Hvis du er integrert - se nye integrering instruksjonene her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Det øker dramatisk hastighet på sitemap generasjon (på vårt forum over 12 ganger).

Ble medlem
    Oktober 2009

Det er klart som dagen for meg denne mod har blitt løslatt uten skikkelig testing, og klart eieren er ikke interessert i å ta problemene.

Fail.

Om å ta opp spørsmålet. Jeg beklager. Jeg feilaktig antok at det å gi deg i første reaksjon dette informations, var jeg klar på at vi tar opp problemet:
    Quote Opprinnelig skrevet av vBET View Post

...

Og du er 100% riktig - vi kan gjøre det bedre, vil vi og vi gjør det hele tiden Bare vent til vi flytter alle forbedringer som vi gjorde under vBET4.x implementeringen

Hvis jeg kan gi deg noen hint - vennligst sjekk hvordan du kan optimalisere vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Spesielt vurdere å deaktivere enkelte språk og blokkere irrelevante sider av robots.txt
    Sist endret av vBET; 19-03-1003:02.

Ble medlem
    Oktober 2009

Michael, du tar feil, dette er ikke belastningen forårsaket av en økning i trafikken, er det forårsaket av lesing og skriving oversettelser til mysql.

Hvis vBulletin lag kan lese og skrive til mysql med lav belastning hvorfor kan ikke du?

Dårlig kode min venn.
    Du var allerede bemerket at vi har planlagt støtte av cache systemer (fil og eksisterende motorer). Vennligst vurder hva er dine intensjoner i denne diskusjonen, og gjør det går i riktig retning for å forbedre tour server state - hvis det fortsatt er poenget.

Spørsmålet forutsetter at belastningen er forårsaket av kommunikasjon med mysql. Kan du vennligst gi oss kilden til denne Diagnostiser? Vi vil gjerne studere det

Junior Member
    Ble medlem
    Mars 2010

Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av sarangan View Post
    Hvilken versjon du brukte? Du oppdatere må til siste versjon - vi gjort store ytelsesforbedringer. Mange brukere skrev sine Takk for det, å se stor forskjell - særlig i server Beregnigner-området

EDITED:
    Jeg bare sjekket forumet og vBET jobber der - vennligst ikke skriv falske påstander om vBET tilstand.
    Sist endret av vBET; 22-04-1014:58.

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •