Jeg forstår at du var allerede kjent med informasjon om serverbelastning jeg ga deg. Oppmerksom Vær på at jeg har ingen kunnskap om hvor avansert er hver av tusenvis våre brukere, og hver gang jeg vil gi ræva fullstendig informasjon som det kan være nyttig. Det ikke betyr at jeg anse deg som idiot - betyr det at jeg bryr seg om å gi deg opplysninger som kan være nyttig for deg og evaluering av server-betingelse. Vennligst punkt meg andre gratis mod som du snakker om jeg vil gjerne gjøre noen sammenligning Hver gang du er også fritt til å velge beste løsningen for deg.
Jeg sjekket forumet igjen og igjen ser det ut til å reagere svært raskt. Vennligst gi meg beste tidsramme til å kunne observatør hva du skriver om din treg respons på topp tid.
Hvis du ønsker å sjekke hvordan trafikken endres på grunn av vBET - vennligst generere noen rapport som vil vise deg alle trafikk til oversatte sider - dette er hva du har tjent takket være vBET.
Du er helt rett at oversettelser trenger ekstra ressurser - det er ingen annen måte, og du vil aldri finne produktet som vil oversette nettstedet ditt uten kostnad. Som jeg allerede nevnt mest tid krever vente på Google oversettelse når det ikke er bufret, og i løpet av denne tiden din trådene må vente på svar hva som har størst innvirkning på lasten på tjeneren. Du kan stille større cache tid til å leve - så ofte nødvendig oversettelser vil bli allerede i cache. Men for ikke bufret oversettelser noe produkt må vente for oversettelse. Det er ingen annen måte.
Vær oppmerksom på at mener må brytes for å kunne fikse det.
Som jeg allerede skrev dere, vi hele tiden forbedre vBET ytelse. Og jeg allerede skrev dere at vi har klare ytelsesforbedringer som er nå på beta stadiet i vBET4.x. I dag skal vi slipper nye vBET4.x versjonen med flere ytelsesforbedringer. Og når bugs for dem (hvis noen) vil bli korrigert vi vil flytte disse forbedringene til vBET3.x Det er ikke nødvendig å presse.
Også ingen tvinger deg til å betalt en annen £ 300 per måned for en server - du gjør dine egne beslutninger, og du har mange alternativer her. Inkludert redusere antall støttede språk, eller selv bytte til annet produkt som du nevnte er mye bedre. Vi forstår helt at løsninger som du bruker må passe til dine behov og muligheter. Vi er glad for å gi kundene våre bedre og bedre produkt. Og vi er klar over at i en situasjon der forespørselen må vente på svarskjema en annen server din serverbelastning blir større uansett hva løsninger vi skal bruke. Vi vil være glad hvis du bo med vårt produkt, og konfigurerer den til å passe yo dine muligheter. Og vi vil gjerne gi deg en hånd i dette området
Vær oppmerksom på at vi bare ga ny løsning å integrere med Sitemap Generator. Hvis du er integrert - se nye integrering instruksjonene her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
Det øker dramatisk hastighet på sitemap generasjon (på vårt forum over 12 ganger).