Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 15 van 15

Onderwerp: Meer belasting problemen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake View Post
    Ik heb sites van gebouw 10 jaar, ik ben me volledig bewust 10x lading niet 10x resources betekenen, stop behandelen me als een idioot en lepel voeden me onzin. De koude feiten zijn met deze mod versus de andere gratis mod van uw lading is mega. En op piekmomenten mijn site is nu traag en reageert niet. Ja, pagina's te vertalen snel daluren, maar tegen een kostprijs van een trage server later op de dag. Ik heb een quad core, raid 15k SAS-server, die geoptimaliseerd is prima, maar 0,50 voor een hele dag lang voordat dit met grote verkeer. Het is de VBET code die belasting toevoegt en maakt de server traag op piekmomenten, het is een feit, het is niet toename van het verkeer, ik heb dezelfde verkeers-en bots had en de server omgegaan prima, het is de vertaling product. Periode. Schiet op en bevestig het, ik echt niet willen naar een andere 300 pond te betalen per maand voor een server upgrade alleen maar om een MOD lol run.
    Ik begrijp dat u al bekend was met informatie over belasting van de server die ik je gaf. Houdt u er rekening mee dat ik geen kennis over hoe geavanceerd is elk van de duizenden onze gebruikers en elke keer zal ik kont volledige informatie te geven als het kan nuttig zijn. Het doet er niet betekent dat ik je behandelen als idioot - het betekent dat ik zorg over zodat u informatie die nuttig kan zijn voor u en evaluatie van uw server conditie. Gelieve punt mij de andere gratis mod die je het over hebt zal ik graag doen enkele vergelijking Ook wanneer u bent vrij om de beste oplossing te kiezen voor je.

Ik controleerde het forum opnieuw en opnieuw lijkt te reageren zeer snel. Geef me de beste tijd om te kunnen waarnemer wat je schrijft over je trage reacties op piekuren.

Als u wilt controleren hoe uw verkeer veranderd door vBET - gelieve te genereren sommige rapport dat zal u tonen al het verkeer naar vertaalde pagina's - dit is wat je dankzij verdiend aan vBET.

Je hebt volkomen gelijk dat vertalingen extra middelen nodig heeft - er is geen andere manier en je zult nooit vinden product dat uw site zal vertalen zonder enige kosten. Zoals ik al zei de meeste tijd nodig te wachten op Google vertaling wanneer het niet in de cache, en gedurende deze tijd uw discussies moeten wachten op antwoord wat hebben grootste impact op de belasting van de server. U kunt de grotere cache tijd om te leven - dan vaak nodig vertalingen worden al in de cache. Maar voor het niet in de cache vertalingen een product zullen moeten wachten voor de vertaling. Er is geen andere manier.

Houdt u er rekening mee dat denkt moet worden gebroken om te kunnen repareren.

Zoals ik al schreef je, we voortdurend verbeteren vBET prestaties. En ik al schreef je, dat we klaar prestatieverbeteringen die nu op de beta-fase in vBET4.x hebben. Vandaag zullen we vrijgeven nieuwe vBET4.x versie met extra prestatieverbeteringen. En wanneer bugs voor die (indien aanwezig) zullen worden gecorrigeerd we zullen die verbeteringen verhuizen naar vBET3.x Het is niet nodig om te duwen.

Ook niemand dwingt je om een andere betaalde 300 pond per maand voor een server - je maakt je eigen beslissingen en je hebt veel opties hier. Zoals een daling van het aantal ondersteunde talen, of zelfs te schakelen op andere producten die u noemde is veel beter. We helemaal begrijpen dat oplossingen die u gebruikt moet passen aan uw behoeften en mogelijkheden. We zijn blij om onze klanten beter en beter product. En we zijn ervan bewust dat in situaties waarin verzoek moet wachten op antwoord formulier een andere server uw server load zal groter zijn, ongeacht welke oplossingen we zullen gebruiken. We zullen blij zijn als je verblijf bij ons product en configureren om yo passen bij uw mogelijkheden. En we geven u graag een handje in dit gebied

Houdt u er rekening mee dat we net nieuwe oplossing gaf om te integreren met Sitemap Generator. Als u geïntegreerd - kunt u hier nieuwe integratie instructies: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Het verhoogt dramatisch snelheid van de sitemap generatie (op ons forum meer dan 12 keer).

Het is duidelijk als de dag voor mij deze mod is vrijgegeven zonder de juiste testen, en duidelijk de eigenaar is niet geïnteresseerd in de aanpak van de problemen.

Fail.

Over de aanpak van het probleem. Het spijt me. Ik heb ten onrechte aangenomen dat het geven van je in de eerste reactie van deze informatie, ik was duidelijk dat we het probleem aanpakken:
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post

...

En je bent 100% goed - we kunnen beter doen, zullen wij en we doen het de hele tijd Wacht maar tot we verhuizen alle verbeteringen die we tijdens de uitvoering vBET4.x

Als ik het kan geven u enkele tips - controleer hoe u kunt optimaliseren van vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Vooral beste uitschakelen enkele talen en het blokkeren van irrelevante pagina's door robots.txt
    Laatst bewerkt door vBET; 19-03-10 in 03:02.

Michael, je fout bent, wordt deze belasting niet wordt veroorzaakt door een toename van het verkeer, wordt het veroorzaakt door het lezen en schrijven vertalingen mysql.

Als vBulletin team kan lezen en schrijven naar MySQL met een lage belasting waarom cant u?

Slechte code mijn vriend.
    Je was al opgemerkt dat we gepland hebben ondersteunen van cache-systemen (file en bestaande motoren). Overweeg dan wat zijn je intenties in deze discussie en doet het gaat in de goede richting op tournee server toestand te verbeteren - als is het nog steeds het punt.

Uw vraag gaat ervan uit dat belasting wordt veroorzaakt door de communicatie met mysql. Kunt u ons de bron van deze diagnose? Wij zullen graag bestuderen

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door sarangan View Post
    Welke versie u gebruikt? Please update naar de laatste versie - we grote performance verbeteringen. Veel gebruikers schreven hun dank uitgesproken voor dat het zien van groot verschil - vooral in de belasting van de server omgeving

EDITED:
    Ik heb net gecontroleerd uw forum en vBET is er aan het werk - dan niet schrijven van valse verklaringen over vBET conditie.
    Laatst bewerkt door vBET; 22-04-10 in 14:58.

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •