Ik begrijp dat u al bekend was met informatie over belasting van de server die ik je gaf. Houdt u er rekening mee dat ik geen kennis over hoe geavanceerd is elk van de duizenden onze gebruikers en elke keer zal ik kont volledige informatie te geven als het kan nuttig zijn. Het doet er niet betekent dat ik je behandelen als idioot - het betekent dat ik zorg over zodat u informatie die nuttig kan zijn voor u en evaluatie van uw server conditie. Gelieve punt mij de andere gratis mod die je het over hebt zal ik graag doen enkele vergelijking Ook wanneer u bent vrij om de beste oplossing te kiezen voor je.
Ik controleerde het forum opnieuw en opnieuw lijkt te reageren zeer snel. Geef me de beste tijd om te kunnen waarnemer wat je schrijft over je trage reacties op piekuren.
Als u wilt controleren hoe uw verkeer veranderd door vBET - gelieve te genereren sommige rapport dat zal u tonen al het verkeer naar vertaalde pagina's - dit is wat je dankzij verdiend aan vBET.
Je hebt volkomen gelijk dat vertalingen extra middelen nodig heeft - er is geen andere manier en je zult nooit vinden product dat uw site zal vertalen zonder enige kosten. Zoals ik al zei de meeste tijd nodig te wachten op Google vertaling wanneer het niet in de cache, en gedurende deze tijd uw discussies moeten wachten op antwoord wat hebben grootste impact op de belasting van de server. U kunt de grotere cache tijd om te leven - dan vaak nodig vertalingen worden al in de cache. Maar voor het niet in de cache vertalingen een product zullen moeten wachten voor de vertaling. Er is geen andere manier.
Houdt u er rekening mee dat denkt moet worden gebroken om te kunnen repareren.
Zoals ik al schreef je, we voortdurend verbeteren vBET prestaties. En ik al schreef je, dat we klaar prestatieverbeteringen die nu op de beta-fase in vBET4.x hebben. Vandaag zullen we vrijgeven nieuwe vBET4.x versie met extra prestatieverbeteringen. En wanneer bugs voor die (indien aanwezig) zullen worden gecorrigeerd we zullen die verbeteringen verhuizen naar vBET3.x Het is niet nodig om te duwen.
Ook niemand dwingt je om een andere betaalde 300 pond per maand voor een server - je maakt je eigen beslissingen en je hebt veel opties hier. Zoals een daling van het aantal ondersteunde talen, of zelfs te schakelen op andere producten die u noemde is veel beter. We helemaal begrijpen dat oplossingen die u gebruikt moet passen aan uw behoeften en mogelijkheden. We zijn blij om onze klanten beter en beter product. En we zijn ervan bewust dat in situaties waarin verzoek moet wachten op antwoord formulier een andere server uw server load zal groter zijn, ongeacht welke oplossingen we zullen gebruiken. We zullen blij zijn als je verblijf bij ons product en configureren om yo passen bij uw mogelijkheden. En we geven u graag een handje in dit gebied
Houdt u er rekening mee dat we net nieuwe oplossing gaf om te integreren met Sitemap Generator. Als u geïntegreerd - kunt u hier nieuwe integratie instructies: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
Het verhoogt dramatisch snelheid van de sitemap generatie (op ons forum meer dan 12 keer).