Jeg begynte å legge til <link rel=& amp; quot;alternative" hreflang=& amp; quot;lang_code" href=& amp; quot;url_of_page" /> - koder til mine sider på VB 4.5, men jeg trenger å få oversatt url, hvor er dette strored i databasen?
Thanks
Chris
Jeg begynte å legge til <link rel=& amp; quot;alternative" hreflang=& amp; quot;lang_code" href=& amp; quot;url_of_page" /> - koder til mine sider på VB 4.5, men jeg trenger å få oversatt url, hvor er dette strored i databasen?
Thanks
Chris
OK Arbeider på å fjerne DBSEO og ved hjelp av standard elementer, massiv hodepine og problemer med å nå der skiftende lang er å gjøre det etter /forum/ katalog og tnhat ikke hvordan jeg hadde det i det siste.
Å slå inn en rot
La meg samle litt info for en dag før du svarer så jeg fortsetter å gjøre endringer på min test installere..
Oversettelser til Nettadresser som er lagret som alle andre oversettelser i vBET cache bord. Du vil finne det enkelt, fordi de er ved bruk av prefiks. Men du trenger ikke å gå dit. Når Nettadressene vil endre vBET vil bare oversette ny tekst og lagre det i hurtigbufferen.