SÅ jeg oppgraderte vbet å legge til IBM og hovedsakelig link rel=& amp; quot;alternative" hreflang koden for oversatt sider, men dette vises ikke etter oppgraderingen. Jeg gjorde slette cloudlflare buffer for å være sikker på at det ikke var det.
SÅ jeg oppgraderte vbet å legge til IBM og hovedsakelig link rel=& amp; quot;alternative" hreflang koden for oversatt sider, men dette vises ikke etter oppgraderingen. Jeg gjorde slette cloudlflare buffer for å være sikker på at det ikke var det.
ping - ikke sikker på om jeg savnet somhing, re-aktiverer i innstillinger og fortsatt ingen verdi
Hei, beklager, men jeg er ikke sikker kan jeg forstår problemet. Du har gjort vBET oppdateringen, og du vil bruke IBM oversettelse. Jeg antar at du har opprettet IBM-konto og angi riktige innstillinger Admin CP > vBET > Translation Providers for "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" og "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". Hvis du gjorde det, og lurer på har IBM oversettelse er virkelig fungerer, kan du sjekke det ved å laste opp på forumet fil fra vBET pakke (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) og sjekker oversettelse status i stua (sett adressen til forumet med /test_ibmwatson.php). Det er hvordan du kan sørge for at IBM oversettelse er å jobbe for deg hvis dette er problemet.
Du skrev også om "rel=& amp; quot;alternative" hreflang" - og Det forstår ikke hva som er problemet her. Hva mener du med hreflang? Hva om rel=& amp; quot;alternative"? Hvilken innstilling nøyaktig er det du skriver om (vennligst skriv full bane)? Der er det vel å dukke opp, og hvorfor? Beklager - jeg er ikke fange det. Kan du vennligst forklare mer.
Sist endret av vBET; 09-03-19 på 21:40.
Beklager, jeg ønsket IBM watson, (fortsatt får tast som den forvirrende som kan være) -- Ingen problem det med vbet
Det virkelige problemet, jeg gjorde oppdateringen som jeg trenger rel=& amp; quot;alternative" hreflang& amp; quot; meta tags lagt til på oversatt sider, og som ikke vises selv om jeg har det aktivert i innstillinger--
Code:Adds "alteranate" tags on the page. "Alternate" tags helps Google serve the correct language or regional URL (more information). Enabling this option will have a negative impact on performance (time overhead of adding tags and sending more data to users).
Jeg forstår problemet nå. Vær oppmerksom på at & amp; quot;alternative" er lagt kun for gjester, og det er kun synlig i HTML (ikke i nettleseren), fordi det er for søkerobotene ikke for reelle brukere.
Også det fungerer bare for oversatt Nettadresser og du ikke bruker noen SEO optimalisering for Nettadresser (du har slike inkludert i vBulletin siden vBulletin 4, trenger bare å konfigurere vBulletin og da også konfigurere vBET å gjenkjenne og oversette url-er). Hvis du gjør det og fortsatt har problem med "alternative" vennligst la oss få vite det, og vi vil undersøke det.
ahh ok, jeg gjorde ikke se uten å være logget inn.
Veiwing kilde av https://www.allfreechips.com/de/
Uten å være logget inn kan jeg ikke se koden?
Når alternativet er aktivert flere HTML-koden skal være lagt for gjester:
Dette bør legges til for hver URL-en du allerede har oversatt i bufferen for faktiske side. Så for å gjøre det woker, du må også friendly URLs (bare så Nettadresser er oversatt). Jeg ser du allerede har den slått på, men du har noen konfigurasjon problemer med din vennlige Nettadresser - på forum-siden du har nice friendly Nettadresser, men etter å ha klikket det du blir omdirigert til ikke-vennlig URL (med showthread.php). Du bør rette på det i din konfigurasjon.Code:<link rel='alternate' hreflang='...
Også den "alternative" er lagt til bare når guest hurtigbuffer er brukt. Det er ikke beskrevet i parameter-beskrivelse for å holde det lettere å forstå, men det er gjort i hensikt - for ytelse grunner (bufret side er billig å få tak i, men hvis gjest cache er slått av, så får hver gang alle oversatt Nettadresser for samme side ville bli altfor dyrt for fora som har alle 53 språk på).
Sist endret av vBET; 11-03-19 på 21:36.
Jeg ser dette microbiology bare skjer når man ikke er på engelsk , er dette en vbet innstillingen im mangler?
Det som skjer på forumet når du er på engelsk også. Gå til koblingen for noen tråden på forumet og se at du blir omdirigert. På oversatte siden jeg se koblingene er med showthread.php fra begynnelsen, men på norsk side de bli showthread.php når du klikker på det (du blir videresendt). Så dette er den viktigste saken her - hvis din gjenkjenner vBulletin showthread.php som aktuelle Nettadresser (omdirigeringer det), trolig er dette grunnen til at på oversatt sider du har fra begynnelsen showthread.php Nettadresser (vBET endringer Nettadresser for å legge til språk og det ser ut til at det blir slik Nettadresser fra vBulletin - dette er eneste måten for oss - endre hva vi får).
Hvis du ønsker å være sikker på at det er ikke vBET problemet, kan du midlertidig deaktivere programtillegget ved Admin CP og se hva som skjer. Du kan også midlertidig deaktivere .htaccess regler for vBET.
vBET innstillingen for SEO url-er i Admin CP > vBET > Main > Link Type.
Mer info om vBET konfigurasjon og vBulletin-konfigurasjonen som du vil finne i readme.html filen fra vBET pakke (det er noen råd om SEO linker).
Pass også på at du bruker støttes SEO motor. vBET støtter vBSEO (gammel løsning) og vBulletin native SEO linker.
Sist endret av vBET; 13-03-19 på 09:18.