Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 12

Tråd: Sjekk Statuscode 301 vs 302

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default Sjekk Statuscode 301 vs 302

    Hi!

    Jeg sjekket min side på denne tjenesten (redirect-checker.org) og fikk en feil

    Resultat
    https://mysitename.com
    302 Funnet
    https://mysitename/de/
    200 OK

    Problemene som finnes:
    Du bruker en 302-viderekobling. Dette betyr, at det faktisk innhold er midlertidig ikke tilgjengelig, og vil komme tilbake snart. For å bruke en 302 omadressering for generelt flyttet sider er en dårlig idé. Search engine bot kan ikke følge det eller håndtere det som midlertidige. For SEO dette er også en dårlig idé, fordi ingen link juice vil bli overført til de koblede side.
    vBulletin 4.1.4, vBet 4.9.1
    vBET - Gjenkjenning av Språk - Alltid stole på brukeren

    Jeg ber om din hjelp i å løse denne feilen.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hallo. Dataene du sender til er ikke nøyaktige. Vennligst send detaljert beskrivelse med reelle data, slik at vi kan sjekke det. Også omadresseringer brukes av vBET hvis du angir for å omdirigere brukeren språk eller du har mistet URL sporing (var på oversatt side og for noen grunn gå direkte til ikke oversatt side, og ikke ved hjelp av flagg). Slik vi bruker det i hensikt og på en hensiktsmessig måte.

  3. #3
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default

    Hello!

    Jeg ønsket å sende den utvidede data med en personlig melding, men jeg fikk en feilmelding:

    Du har ikke tillatelse til å få tilgang /forum/private.php på denne serveren.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Dette er forårsaket av sikkerhet mod - vi er fortsatt å finne regler som bør være deaktivert. Vennligst prøv igjen, og sende oss din IP, vil vi være i stand til å finne i logger som regel stoppet du og deaktivere den.

  5. #5
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default

    Min IP: 195.135.197.233

    eller dynamisk IP til mobile operatører
    Sist endret av Vetall; 02-11-1809:59.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Takk - jeg fant det på logger og funksjonshemmede en mod sikkerhet regelen. Vennligst prøv igjen. Hvis det fortsatt ikke fungerer, så jeg vil deaktivere neste regel som blokkerer deg.

  7. #7
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default

    Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    Fungerer ikke:
    Original text


    Forbidden
    Du har ikke tillatelse til å få tilgang /forum/ru/private.php på denne serveren.
    Sist endret av vBET; 02-11-1818:10. Årsak: ekstra lang bbcode

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    OK. En annen mod sikkerhet regel deaktivert og Apache på nytt. Hvordan er det nå?

  9. #9
    Medlem
    Ble medlem
    August 2010
    Innlegg
    83

    Default

    alle de samme feil:

    Forbidden
    Du har ikke tillatelse til å få tilgang /forum/ru/private.php på denne serveren.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    OK, en annen mod sikkerhet regel deaktivert (det tror du var å lage SQL-injection angrep). Vennligst prøv igjen og beklager for ulempene, men det er ingen sett av regler for å deaktivere for vBulletin og vi trenger å oppdage det tilfelle.

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •