Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Не работает возврат к языку по умолчания

Medlem
    Ble medlem
    August 2010

Default Не работает возврат к языку по умолчания

Text automatically translated from: Russian to: Norwegian
    Translated text
    Привет

vBulletin Version 4.1.4 Patch Level 2
    vB Enterprise Translator 4.9.1

Не работает возврат к языку по умолчания (Ru)

-- если форум переведен на Английский:
    Original text

hreflang='ru' href=& amp; quot;/no/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sr' href=& amp; quot;/sr/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sk' href=& amp; quot;/sk/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sl' href=& amp; quot;/sl/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='es' href=& amp; quot;/es/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sv' href=& amp; quot;/sv/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='zh-TW' href=& amp; quot;/zh-TW/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang= " th " href=& amp; quot;/th/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='tr' href=& amp; quot;/tr/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='uk' href=& amp; quot;/no/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='vi' href=& amp; quot;/vi/& amp; quot; />
    Translated text
    -- если форум переведен на Немецкий:
    Original text

hreflang='ru' href=& amp; quot;/de/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sr' href=& amp; quot;/sr/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sk' href=& amp; quot;/sk/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sl' href=& amp; quot;/sl/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='es' href=& amp; quot;/es/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='sv' href=& amp; quot;/sv/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='zh-TW' href=& amp; quot;/zh-TW/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang= " th " href=& amp; quot;/th/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='tr' href=& amp; quot;/tr/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='uk' href=& amp; quot;/no/& amp; quot; /><link rel='alternative' hreflang='vi' href=& amp; quot;/vi/& amp; quot; />
    Translated text
    - также если нажимать кнопку с Русским языком - все рано остается язык перевода.
    Original text
    Sist endret av vBET; 20-09-1800:07. Årsak: Lagt bbcode

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vi skal sjekke det og sende deg svar.

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg ser du ikke bruker nyeste versjon av vBET. Vanligvis anbefaler vi å oppdatere vBET til siste versjon, fordi folk beskriver problemer som kan være allerede løst. Men fordi jeg ikke ser i release notes noe om URL-problemer, jeg vil hjelpe deg med eldre versjonen.

Vennligst bekreft at du har riktig konfigurasjon i Admin CP > vBET > Main - det ser ut som vBET ikke gjenkjenner din base-URL-en (kanskje du har feil: forum språk, eller et forum katalog, eller et forum hoved domene). Jeg er ikke i stand til å gjenskape problemet, så hvis du bekrefte at konfigurasjonen er OK, jeg er nødt til å løse problemet på din side - jeg vil ta kontakt med deg via PM. Men først vennligst sjekk din konfigurasjon.

Medlem
    Ble medlem
    August 2010

Hi!
    Jeg sjekket konfigurasjon, men fant ikke årsaken til problemet

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er nødt til å sjekke den på din side. Vennligst se PM.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi fant årsaken til dette problemet. Dette er feil for alternativ Oversette "alt" attributter. I dette øyeblikk er jeg deaktiverte den på serveren din, vil vi legge ut info her når vi løse problemet.

Ble medlem
    Oktober 2009

Vi fant løsningen på dette problemet - det vil bli tatt med i neste release. Frem til da kan du slå av oversettelse av alt-attributter eller flagget for ditt eget språk vil ha feil NETTADRESSE på oversatt sider (vil bo på oversatt side i stedet for å gå tilbake til morsmålet).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •