Jeg ser du ikke bruker nyeste versjon av vBET. Vanligvis anbefaler vi å oppdatere vBET til siste versjon, fordi folk beskriver problemer som kan være allerede løst. Men fordi jeg ikke ser i release notes noe om URL-problemer, jeg vil hjelpe deg med eldre versjonen.
Vennligst bekreft at du har riktig konfigurasjon i Admin CP > vBET > Main - det ser ut som vBET ikke gjenkjenner din base-URL-en (kanskje du har feil: forum språk, eller et forum katalog, eller et forum hoved domene). Jeg er ikke i stand til å gjenskape problemet, så hvis du bekrefte at konfigurasjonen er OK, jeg er nødt til å løse problemet på din side - jeg vil ta kontakt med deg via PM. Men først vennligst sjekk din konfigurasjon.
Vi fant årsaken til dette problemet. Dette er feil for alternativ Oversette "alt" attributter. I dette øyeblikk er jeg deaktiverte den på serveren din, vil vi legge ut info her når vi løse problemet.
Vi fant løsningen på dette problemet - det vil bli tatt med i neste release. Frem til da kan du slå av oversettelse av alt-attributter eller flagget for ditt eget språk vil ha feil NETTADRESSE på oversatt sider (vil bo på oversatt side i stedet for å gå tilbake til morsmålet).