Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Ignorer url fungerer ikke

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Ignorer url fungerer ikke

Tidligere gjorde vi en manuell løsning for å fikse dette problemet, men nå igjen dette viser seg å være et problem.

Jeg har et forum som fungerer som en link og direkte peker til mysite.com / lensreviews.

Jeg har lagt "lensreviews" til ignorere url alternativet, men hver gang en bruker med oversettelser hits som lenker, går den til mysite.com / fora / lang / lensreviews

Noen råd? Du kan teste dette som en gjest på min forumet hjem.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Oppdatering: Dette skjer bare for innloggede brukere med språk satt i sine profiler. Prøv å logge inn som *********
    Sist endret av vBET; 15-02-1012:39. Årsak: Fjernet tilgang detaljer

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg skal bare der. Også må du for din egen sikkerhet ikke sender i det offentlige noen adgang detaljer. Vennligst send dem på PM. Jeg endrer innlegget ditt for å fjerne disse dataene.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg dro dit og logget på testkonto. Ble omdirigert til tysk oversettelse (jeg antar at testbruker har satt tysk standard språk). Først Jeg åpnet kilde HTML og finne hver 'lensreviews' der - alle koblinger er ok (så uten språk). Da jeg sjekket en av dem ved å klikke på det og det også fungerte godt - målet siden ble ikke oversatt.

Vennligst sjekk det. Hvis problemet fortsatt eksisterer vennligst gi oss måte å reprodusere det. Den ene beskrives her er ikke fungerer.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Vel, dette er gode nyheter for meg! Noen medlemmer har beskrevet dette problemet, og jeg har vært i stand til å reprodusere det tidligere, men det er ikke skjer lenger for meg heller. Kanskje det er fordi jeg endret 'lensreviews' til '/ lensreviews "i ignorere URL valget nylig. Takk!

Også takk for å fjerne testkonto tilgang detaljer

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •