Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 5 123 ... SisteLast
Resultater 1 til 10 av 50

Tråd: Melding fra webmaster verktøy om feil REL-alternativ tags

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Melding fra webmaster verktøy om feil REL-alternativ tags

Kjære webmaster,

Vi har lagt merke til at på en rekke av de sidene på nettstedet ditt REL-alternative-hreflang implementering er feil. For eksempel:

Spesielt, det ser ut til å være et problem med manglende eller feil toveis knytter (Når side EN lenker med hreflang til side B, det må være en link tilbake fra B til A i tillegg). Når vår algoritmene oppdager motstridende signaler som på disse sidene, kan de gjøre indeksering og rangering beslutninger som ikke samsvarer med det som du beregnet.

For å lære mer om REL-alternative-hreflang, se følgende Hjelp artikkel: Https://support.google.com/webmasters/answer/189077

Hvis du har spørsmål om hvordan du kan løse dette problemet, kan du gå til vår hjelp Forum:

Google grupper

Vennlig hilsen,
    Google-søk kvalitet Team
    Dette er uten tvil fordi den oversatte URL er ikke inkludert i tags. Kan et alternativ være lagt til bare slå av oversettelse av URL's? Jeg tror dette vil løse mange problemer jeg har.
    Sist endret av tavenger5; 26-10-1313:14.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Dette handler ikke om oversettelse av nettadresser. Dette er bare hreflang i alternative linken og du kan bare deaktivere det ved Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag

Vær også oppmerksom på at deaktivering av oversettelse av URL-en vil ha dårlig innvirkning på SEO (mangel på oversatt nøkkelord i URL), så det anbefales å ikke gjøre dette. Hvis du fremdeles ønsker, er det nok til å ikke integrere med vBSEO hvis koblinger genereres av vBSEO (noen dårlige ting kan skje - dette er ikke anbefalt og ikke testet). Og i tilfelle opprinnelig vennlige URL det er nok til å deaktivere noen kroker (samme ting, vil vi ikke gi detaljer nå, bare når nødvendig).

Også Marcin vil sjekke hvor alternative genereres akkurat nå. Vi gjort endringer før og nå for gjestene nettadresser under flagg genereres allerede oversatt, så ingen omadressering skjer (det ikke har sans for påloggede brukere og det er bedre for ytelsen til omdirigerer hvis noensinne språk bytte vil skje for brukeren). Men kanskje vi glemte alternative. Vi vil undersøke det på vår side. Akkurat nå er det enkleste å bare deaktivere.
    Sist endret av vBET; 29-10-1300:46.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vennligst gi linker til steder der alternative koder ikke enig seg i mellom.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg fikk aldri Webadresses oversette riktig i flagg koblinger. Her er en side hvor dette skjer: Galaxy Merk 3: Deaktiver 'Min Magazine'?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

OK, vi arbeider på dette problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

FYI, jeg oppdatert til den nyeste versjonen, hektet opp yandex, og jeg fortsatt ikke kan få flagg og/eller nytt alternativ linker oversatt. Min skjulestedene er aktivert og gjest bufferen er satt til tidsavbrudd i 3 600 sekunder.

Her er et eksempel på en side som har blitt oversatt, men flagg linker/alternative merke koblingene er koblet ikke som oversatt URL'S:
    How-to: *** Galaxy S4 Mini: overføre kontakter fra en *** SGS4 mini

Spansk sidekoblinger til
    [url = http://cellphoneforums.net/es/ ***-galaxy/t365916-***-galaxy-s4-mini-transferring-contacts-***-sgs4-mini.html](Espa

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

OK, nød du fyrene virkelig å gjøre noe med ordet filtre...

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

eksempel med koblede siden ovenfor:

Galaxy Merk 3: Deaktiver 'Min Magazine'?

koblede spansk side:
    [url = http://cellphoneforums.net/es/ ***-galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-my-magazine.html](Espa

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Du har aktivert Bruk database-cache og arbeidsudyktig rengjøring hurtigbufferen i AdminCP -> vBET Cache -> Database-Cache?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    Du har aktivert Bruk database-cache og arbeidsudyktig rengjøring hurtigbufferen i AdminCP -> vBET Cache -> Database-Cache?
    Ja og ja

Side 1 av 5 123 ... SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •