Vennligst send meg en PM tilgang detaljer til Admin CP, databasen og FTP. Jeg vil se hva som skjer det
Vennligst send meg en PM tilgang detaljer til Admin CP, databasen og FTP. Jeg vil se hva som skjer det
sendt ***.
sendt ***.
Å oversette alternative koblinger for gjestene aktiverer . Dette gjør at stedet til gjestene vil ikke være generert hver gang og hastighet opp siden din. Neste versjon vil fikse dette oversettes ikke alternative koblinger vises ikke på stedet.
Ja, som tidligere var aktivert, men jeg slo det av på grunn av denne feilen: Http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html
Jeg har aldri sett URL-er oversatt for gjestene.
JEG aktiverte den buffer igjen fordi min google siden responstid shot gjennom taket.
Noen innsikt på dette, og når jeg kan forvente en fix for REL-alternativ tags?
Er det noe feil konfigurert på min ende som forhindrer at flagget URL-er fra er oversatt?
Aktivere Guest cache Skal ikke føre til problemer med Http://www.vbenterprisetranslator.co...op-guests.html.
Å oversette alternativ tags må aktivere .
I den neste utgivelsen ikke oversatt nummer vil ikke bli lagt til stedet.
Høyre men selv med Bruk Full Fil buffer for gjestene aktivert flagg URL-er og REL-alternative tagger er ikke er oversatt.
Oversettelser for alternative koblinger er hentet fra databasen buffer. Oversettelser av alternative koblinger ikke press bruk av oversettere API. Koblinger er sendt til oversetteren api når noen registrert stedet i dette språket. Målet er å redusere oversettelse koster.
Ok, jeg tror noe er bokstavelig talt forsvinner i oversettelsen her.
Jeg forstår hvordan alt fungerer. Jeg har Gjennomgått hvordan flagget url-er skal være oversatt Bare når gjestene er visning siden. Problemet er, er de ikke er oversatt. Dette er ikke fordi jeg er ut av kvoten, er det fordi noe ikke fungerer som det skal.
Eksempel:
Engelsk side: ** Spectrum 2 endre apn innstillingene
Flagget URL på den siden for fransk: Http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
Flagget URL for fransk skal være: (Kultursenter) ** spectrum 2 modifikasjon des paramètres de l'APN
Merk at flagget URL-er ikke er den oversatte URL-er til tross for sidene er oversatt. Den gjest hurtigbuffer har fjernet siden oversettelser er gjort.