Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 5 FirstFørste 12345 SisteLast
Resultater 21 til 30 av 50

Tråd: Melding fra webmaster verktøy om feil REL-alternativ tags

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Oversatt URL må først være funnet i databasen buffer. Flaggene er oversatt når adressen er allerede oversatt i databasen buffer.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Ok - så hva ville hindre en oversatt URL fra å være i databasen buffer? I eksempelet jeg postet over URL-er er oversatt, men flagget koblinger er ikke, så betyr det at de ikke er i databasen buffer?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vi har ikke mulighet til å legg til database cache bare oversatt url - cache er aktivert eller ikke. Vi støtter ikke dette skillet. Hvis URL er oversatt og flagget ikke vil bli oversatt og URL er ikke i databasen buffer.
    Så forutsatt: det er i arbeid bare for hotellets gjester, med forsinket forespørsler for oversettelse - for ytelse grunner. Mer informasjon: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Ok - jeg har gjort alt som er beskrevet i delen Vanlige spørsmål, som tidligere nevnt, men flagget URL-er er ikke er oversatt.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    Ok, jeg tror noe er bokstavelig talt forsvinner i oversettelsen her.

Jeg forstår hvordan alt fungerer. Jeg har Gjennomgått hvordan flagget url-er skal være oversatt Bare når gjestene er visning siden. Problemet er, er de ikke er oversatt. Dette er ikke fordi jeg er ut av kvoten, er det fordi noe ikke fungerer som det skal.

Eksempel:
    Engelsk side: ** Spectrum 2 endre apn innstillingene
    Flagget URL på den siden for fransk: Http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
    Flagget URL for fransk skal være: (Kultursenter) ** spectrum 2 modifikasjon des paramètres de l'APN

Merk at flagget URL-er ikke er den oversatte URL-er til tross for sidene er oversatt. Den gjest hurtigbuffer har fjernet siden oversettelser er gjort.
    Igjen, se ovenfor. Jeg er enten ikke innstillingen noe riktig, eller er det en bug i programvaren hindrer flagg fra som viser den oversatte URL.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

OK, jeg testet dette problemet.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    OK, jeg testet dette problemet.
    Takk - hvis det hjelper, min forum charset ISO-8859-1

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Problemet er at din kroken parse_templates utløses for fort. Vennligst oppdatere du din vB.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    Problemet er at din kroken parse_templates utløses for fort. Vennligst oppdatere du din vB.
    Jeg er ikke sikker på hva det betyr. Mener du oppdatere til vbulletin 4.2.2 ? Hva er forskjellen mellom 1.4.12 og 4.2.2 om hvordan parse_templates håndteres?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

... eller mener du oppdatere utførelsesrekkefølgen "Generer flagg" som bruker parse_templates kroken?

Side 3 av 5 FirstFørste 12345 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •