Oversatt URL må først være funnet i databasen buffer. Flaggene er oversatt når adressen er allerede oversatt i databasen buffer.
Oversatt URL må først være funnet i databasen buffer. Flaggene er oversatt når adressen er allerede oversatt i databasen buffer.
Ok - så hva ville hindre en oversatt URL fra å være i databasen buffer? I eksempelet jeg postet over URL-er er oversatt, men flagget koblinger er ikke, så betyr det at de ikke er i databasen buffer?
Vi har ikke mulighet til å legg til database cache bare oversatt url - cache er aktivert eller ikke. Vi støtter ikke dette skillet. Hvis URL er oversatt og flagget ikke vil bli oversatt og URL er ikke i databasen buffer.
Så forutsatt: det er i arbeid bare for hotellets gjester, med forsinket forespørsler for oversettelse - for ytelse grunner. Mer informasjon: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517
Ok - jeg har gjort alt som er beskrevet i delen Vanlige spørsmål, som tidligere nevnt, men flagget URL-er er ikke er oversatt.
OK, jeg testet dette problemet.
Problemet er at din kroken parse_templates utløses for fort. Vennligst oppdatere du din vB.
... eller mener du oppdatere utførelsesrekkefølgen "Generer flagg" som bruker parse_templates kroken?