Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 4 av 5 FirstFørste ... 2345 SisteLast
Resultater 31 til 40 av 50

Tråd: Melding fra webmaster verktøy om feil REL-alternativ tags

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Kode for endringer av programtillegg innenfor rammen av en krok. Av kode ordren ikke endre rekkefølgen av kroker. På vår test forum denne kroken fungerer korrekt. Vb lisens har ingen tidsgrense, slik at du kan gjøre oppgraderingen. Din versjon Vb har lenge vært ut på dato så jeg anbefaler oppgradering av kode. Jeg tror at dette vil løse problemet, hvis det ikke fungerer da så ser vi videre.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

så i 4.2 utførelsesrekkefølgen parse_templates kroken er annerledes?

Dessverre oppdatering til 4.2 er en stor oppgave som ville bryte flere andre addons jeg bruker.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg sjekket class_bootstrap.php og parse_templates kroken er på samme sted i filen på både 4.1.12 og 4.2.2. Kan du utdype hva som forårsaker problemet med krok og det utfører for tidlig?

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vi støtter de siste versjonene og vBET er tilpasset til den siste versjonen. Hver versjon inneholder mange endringer. Hvis du vil oppdatere, og du fremdeles har dette problemet så vil vi gjerne hjelpe deg.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg skal ikke oppdatere vbulletin og bruker mye tid å gjøre det, med mindre jeg vet at oppdateringen skal løse problemet med flaggene. Du sa at du "tror" det vil løse problemet. Jeg trenger en bekreftelse på nøyaktig hva som forårsaker problemet, og at det vil løse problemet.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vi støtter den nyeste versjonen. VB4 er en livstidstillatelse, så behage gjøre oppdatere. Hvis problemet forblir så vi kan hjelpe, fordi nå virker det som feil av den gamle versjonen støttes ikke.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    Vi støtter den nyeste versjonen. VB4 er en livstidstillatelse, så behage gjøre oppdatere. Hvis problemet forblir så vi kan hjelpe, fordi nå virker det som feil av den gamle versjonen støttes ikke.
    OK, kan du fortelle meg hva som går galt med den gamle versjonen?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av tavenger5 View Post
    OK, kan du fortelle meg hva som går galt med den gamle versjonen?
    Det er gamle og skilte seg det nye, og støttes ikke, siden vBET4.x er testet på nyeste vB4 versjon. Når du har nyeste vB4 versjon og problemet vil fortsatt eksisterer vil vi gjerne hjelpe deg.
    I dette øyeblikket kan vi anta at det er noe galt med vBET siden saken ikke kan gjengis på nyeste Vb versjon.
    Det er ingen feil i vBET4.x - du bruker bare den på ikke kompatibel gamle vB4 versjon. Feil drivstoff for feil - ingen problem, bare galt med problemet.

Oppdater vB4 til nyeste vB4 versjon.

Hvis det ikke er noe bug på støttede Vb versjon, vil vi vurdere dette problemet lukket, siden det er ingen problem med vBET, bare med feil bruk og du allerede har løsning for dette.

Marcin - du nær billetten om det vil være ingen nye inn i neste få dager (feil finnes på nyeste vB4 versjon).

Vi ga allerede deg støtte - hvis du ikke vil bruke den det er ditt valg. Vi respekterer våre kunder - vi respekterer at du foretrekker å ha problemet i stedet for vår støtte som fikk allerede.
    Dette er ikke et chatterom og våre ansatte vil lukke denne billetten, siden løsningen var allerede gitt og som for nå har vi bekreftet at på nyeste vB4 versjon det er alle OK.

Takk for innspill.
    Håpe at du vil vil bruke støtte du ba om.
    Den ikke - Takk fortsatt for forståelse som det er ikke noe å legge til i området, før du bruker støtte i stedet for gjenta hele tiden at du vil støtte og bruker ikke det når det er gitt.

Marcin vil fortsette å støtte denne billetten i neste dagene og svare bare når vi får tilbakemeldinger som på nyeste (støttes) vB4 versjon problemet finnes også. Hvis ikke vil den være stengt.
    Sist endret av vBET; 05-12-1300:25.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg ber ikke deg om å løse problemet med en ikke-støttet versjon av vBulletin. Jeg ber deg å fortelle meg hvor problemet er, og bekrefte at det er faktisk et problem med 4.1.12 så Jeg kan fikse det. Du har bare fortalte meg at det kan være et problem med 4.1.12. Jeg trenger å vet at det er et problem før jeg går ut av min måte å oppdatere vBulletin.

Som nevnt, skal jeg ikke gå gjennom bryet med å oppgradere vbulletin hvis jeg ikke må. Det ville koste meg en betydelig mengde tid og penger å oppdatere andre tilpassede mods. Du har det logikk credentials for nettstedet mitt. Det skal være enkelt for deg å fortelle meg hva som går galt med parse_templates kroken. For eksempel x-fil er forskjellig mellom 4.1.12 og 4.2.2. Eller parse_templates må utføres før x kroken.

Jeg har hatt produktet siden begynnelsen, og jeg fornyet bare min lisens. Jeg forventer du ville behandle en langvarig kunde med litt mer respekt.

Igjen, er alt jeg trenger å peke i riktig retning. Jeg spør å omskrive hele mod å arbeide med 4.1.12. Jeg ærlig tror ikke dette er et absurd forespørsel spesielt vurderer jeg lenge kunde.
    Sist endret av tavenger5; 05-12-1320:32.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vårt produkt er tilpasset til den nyeste versjonen av vB, er det umulig å tilpasse produktet for alle versjoner.

Side 4 av 5 FirstFørste ... 2345 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •