Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 19 av 19

Tråd: Frisk installere ikke fungerer etter integrasjon med nyeste versjon av VBSEO

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg ser ikke problemer med viderekoblinger. Koblinger som du har gitt, flytte meg til http://mymodeltalk.com/Jobs/de/Model-Castings-Acting-Auditions-Texas/1157232-Female-Model-21-for-GPA-Golf-Tournament.html.
    Er du teste den som du er innlogget?
    Behage, gi et eksempel på en feil-omdirigering.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Ingen respons - vurdert spørsmålet er borte. Hvis ikke kan du skrive her.

Medlem
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    Atlanta

Quote Opprinnelig skrevet av Marcin Kalak View Post
    Ja jeg fortsatt har problemer, og ville virkelig appreaciate den hvis du kunne ta en titt selv. Jeg prøvde å reagere etter at jeg kom tilbake fra ferie og nettstedet var nede. Når jeg velger et språk og forsøke å bore ned i et innlegg viderekobler det innlegget til ingenting. For eksempel: http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/Models/1162426-a.html omdirigerer til http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/Model...t_delay0x.html.

Også forum ikonene vises ikke, men base href er riktig angitt. Jeg har gjort installasjonen fire ganger til ingen nytte, og har blitt prøver å fastsette denne for fire måneder nå. Jeg ikke har virkelig fått hjelp fra din støtte. Verre... Google synker min rangering i søkeresultatene på grunn av omdirigeringer og dårlige koblinger.

IKKE FORNØYD I DET HELE TATT. Virker som en ekte tech support service ønsker å sjekke ut nettstedet, og installasjon for seg selv.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg ser problemet og jobber med en løsning.
    Sist endret av Marcin Kalak; 23-05-1322:01.

Medlem
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    Atlanta

takk. Takk så mye. Tro meg det er en frustrerende problem for meg å håndtere.
    Jeg gjøre apprecia te din innsats.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Du har en konflikt med plugg fordi det ikke lastes vBET global_complete kroken.
    Jeg sjekket denne konflikten ved å endre i AdminCP->Plugins & Produkter->Plugin Manager->vB Enterprise Oversetter global_complete utførelsesrekkefølgen til 1 og denne kroken begynte å arbeide. Kroken må være større utførelsesrekkefølgen til å fungere godt, men fordi etter å ha en konflikt med en annen plugg.
    Prøve å slå av andre plugins til vBET global_complete kroken fungerer som de skal (for å sjekke dette, må du aktivere den AdminCP->vBET->Oversettelse Alternativer->Oversettelse responstid og se hvis du er på siden vises i toppen av den Oversettelse responstid). Deaktivere plugins, går du til AdminCP -> Plugins og produkter > administrere produkter og velge Arbeidsudyktig riktig plugin-modul.
    Når du identifisere at plugin gjør problemet er vi glade for å hjelpe deg med å løse konflikten.

Medlem
    Ble medlem
    Aug 2012
    Sted
    Atlanta

Vil gjøre, har du en liste over allerede identifisert uforenlige plugins? Bare nysgjerrig.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Vi har ikke en liste over inkompitabel plugins, fordi vi prøver å løse saker av integrasjon plugins. Noen eksempler på slike løsninger ligger på: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •