Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: OMG se dette svaret

  1. #1
    Medlem
    Ble medlem
    November 2009
    Innlegg
    64

    Red face OMG se dette svaret

    i går jeg fikk kontakt oss e-post fra noen finsk fyr lese dette svaret, som sjokkerte meg :-

    Code:
    Jesus christ guys, do not provide translations for other languages, they're mostly horrible bullshit. For example this: http://www.pdaapps.org/fi/pc-softwares/20113-winrar-3-80-a.html
    Makes no fucking sense. Not a single understandable sentence here. Ask any Finn. And they're popping into my Google search results. I don't want to see anything like this ever again.
    
    Thanks and peace.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Som du kan se på dette forumet Google oversettelser er i hovedsak veldig gode Så bra at folk skriver på forskjellige språk kan forstås hverandre og gjøre diskusjonen

    Selvfølgelig er det fortsatt automatisk oversettelse, men Google gjør det bedre og bedre hele tiden



    En fyr er sint, vil noen bare gå på andre plass, vil noen klikk annonserer, noen vil bo - dette skjer hele tiden, selv i den opprinnelige språk. Men nå skjer det mer, fordi det skjer også for oversatt innhold. Slik at flere mennesker kommer til forum dine, kanskje noen vil bli sinte, men enda mer folk vil klikke på din annonserer og det vil være mer sjanse for at flere mennesker vil bo på forumet ditt.

    Så ta lett slike beskjeder - det kan være sint fyr fra konkurrentene dine som bare ikke liker at forumet er høyere enn en i hans morsmål

    Faktum er - fyren fant deg på Internett ved oversatt innhold. Og det er mye mer folk som gjør det. For meg er det virkelig flott!

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •