Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Siterer problemer

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Default Siterer problemer

Når noen svarer i anførselstegn, kan jeg se at sitatene er oversatt, men svaret er også (men å klikke pil 'ned' vises ikke uoversatt svaret). Er det noen måte jeg kan gjøre det slik at anførselstegn ikke er oversatt, eller klikke nedoverpilen alltid viser uoversatt teksten uten problemer selv om sitater er til stede?

Eksempel:
    Code:
    http://ftazeta.com/spanish/29248-recommendation-for-a-box-hd.html#post170017
    Jeg tror dette bør være en lett og enkelt fikse på slutten min. Setter pris på noen hjelp.

Takk,
    gopalmm2

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Hvis du vil at noe av teksten ikke er oversatt i brukeren melding, skriv det i notranslate () BBCodehttp://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html).

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Næh, det er ikke hva problemet er. Sjekk koblingen, og klikk på andre 'pil ned' det. Pilspissen viser ikke uoversatt teksten når du bruker VBS tekst siterer. Prøv å lese mitt innlegg igjen. Når jeg sier sitater, mente jeg VB er siterer svar. Beklager for eventuelle misforståelser.

Takk for hjelpen.

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

For noen grunn synes det å bli arbeider nå... Ikke sikker på om du bestemt den for meg, men problemet er løst.

Takk,
    gopalmm2

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg er glad du løste utsendelsen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine