Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Forum buffer får opp

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Default Forum buffer får opp

hei alle sammen!

Jeg nylig har et problem med min forum-buffer. Bare endringer jeg gjorde var at jeg oppgraderte til vbet 4.5.1, så jeg tenkte som kan være årsaken. Jeg hadde en annen problemet før og vBET er logget på som admin og brukes FTP-rettigheter til å rette problemet med oppgraderingen. NY problemet i min forum er at den som logger seg på ikke kan se de er logget på med mindre de oppdatere siden. Samme gjelder for PM og postering. Ingen endringer er sett med mindre de oppdatere siden.

Dette kan ikke være et problem med vBET seg selv, men jeg tenker som kan være den mest sannsynlige årsaken fordi bare endringene jeg nylig er oppgraderingen.

Kan noen opplyse meg på dette problemet? Er dette et problem med min vBET plugin, eller skal jeg lete andre steder?

Takk for svar!

Medlem
    Ble medlem
    Mai 2011

Nevermind - det var en hosting selskapet-problemet tross alt. Phew! Alle løst...

Beklager for problemer. Ikke en vBET problemet her, så vennligst ignorere dette!

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Jeg er glad du løst problemet. Jeg lukke denne tråden.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •