Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 av 15

Tråd: Siden siste oppgradering av vbet server rapporter overdreven bruk av ressurser ved vbet

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Det høres ut som det er mer av en forsinkelse fordi vbet er bytte til en annen oversettelsesleverandør som tar lengre tid å hente data fra. Når det gjør er denne http-tilkoblinger venstre åpen (og noen ganger tidsavbrudd).

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Det kan være coused av "Apertium API" som noen ganger timeouting bli av leverandøren intern feil, gjør du prøvde å slå den av og enn sjekk det igjen

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Nei, men jeg vil sjekke, takk.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Så det er ingen svar, vil jeg markere denne tråden løst, hvis du fortsatt har spørsmål Vennligst falt gratis å aski vil jeg gjenåpne det

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg vet du har merket dette løste, men jeg har kunnet komme på webområdet ditt når du prøver et par ganger!
    Problemet synes å være at vbet ikke lukke prosesser riktig og forlate masse dem åpne, Apache og asseses hvor mange underordnede prosesser som trengs, og oppretter dem klar ganske snart på grunn av alle kall til vbenterprisetranslator_seo.php og alle prosesser det står forlater åpne belastningen på serveren går opp.

Jeg har flyttet serveren til en kraftigere server og belastningen for fremdeles finnes, de nye vertene si det samme som gamle én "få din programvareleverandør for å optimalisere vbenterprisetranslator_seo.php for serveren og eventuelle filer som kaller"

Jeg kan ikke holder dette opp, betale for oversettelser og nå £200 per måned for serveren det er å drepe meg, hva må jeg gjøre for å få vbet til å lukke samtaler på prosessene riktig?

Side 2 av 2 FirstFørste 12

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •