som tittelen sier. «Bruk Google bare» er satt til no
som tittelen sier. «Bruk Google bare» er satt til no
Jeg bør oppmerksom på at ingen andre leverandører er tilgjengelig i øyeblikket siden jeg gjetter det daglige max ble nådd. Google er tilgjengelig, men det er ikke å være merket som sådan.
Kjør tester for google. Du har det i:
vBET dataoverførte fil-størrelse - >-not-opplasting - > Verktøy - > googleapiv2test.php
Legg den i du rotmappen til forum, og Vis meg resultater
Start oversettelse testen for Google API v2
Teste resultatet: {"feil": {"feil": [{"domene": "usageLimits", "grunn": "accessNotConfigured", "melding": "Access ikke konfigurert"}], "kode": 403, "melding": "Access ikke konfigurert"}}
Test feil:
Tilkoblingstid (ms): 502.209960938
Som er rart, fordi jeg ikke har endret noen av innstillingene i Google API-konsollen
Først:
Hadde din Google translation API v2 arbeidet før feilen oppstod, eller den gjorde ikke arbeide fra begynnelsen?
Hvis det brukes til å arbeide, kan vi er nødt til å kontakte Google service Hvis ingen, du først kontroller:
-Hvis fakturering er aktivert via konsollen for APIer
-Hvis du har vBET configurated riktig
Jeg har også funnet en annen mulig løsning:
Du kan prøve å slå den av og påDet er at jeg gjorde av og på bare Translate api-service
-V2 Google oversette API fungerte fint før min siste oppgradering til siste versjon
-Fakturering er aktivert
-API-nøkkel og alt stemmer med i vBET, ingen andre innstillinger enn bruk google bare ble endret
-Jeg har prøvd å slå api på og av
Så det er ok, jeg vil skrive Google på dine vegne, eller vil du at det skal gjøre det av din egen?
Hvis du kunne gjøre det, ville det være fint. Gi meg beskjed hvis du trenger noen annen informasjon.
E-post sended venter på svar
Tidligere skrev jeg en melding i en Google-gruppe, og det ser ut som noen fra Google bestemt den. Problemet løses!