Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: vBET skal ikke være koblet til denne server fora!

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default vBET skal ikke være koblet til denne server fora!

Hei, over de siste 24 timene min lagring bruk ballooned ut av kontroll og det var ned til én ting!, en feillogg hadde fylt med disse
    PHP-advarsel: strpos() [< en href="/forum/no/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskyvning som ikke ligger i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398
    Jeg hadde mange mange tusen av dem (25GB i alle!), og det synes at dette var alle på grunn av ikke å kunne kontakte Vbet's server!

Dette var ikke påpekt når kjøpe som vår server skal kunne kontakte deg til alle tider!, serveren var ned og så var programvare (modificatio) som jeg har kjøpt fra deg, er det en reell må ha vBET være konstant kontakt med serveren?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg vil prøve å sjekke inn på min test-forum. Også kan du vennligst beskriv meg skritt for skritt hva du gjorde før feilen dukket opp?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Enkel, disse feilene var vises i min feil logg hele tiden webområdet ditt var nede i går, når nettstedet kom tilbake opp feilene stoppet eller saktere, jeg har nå bare tusenvis av dem i dag (17 mb)
    Quote Opprinnelig skrevet av thecodecage.com error log
    [03-Feb-2012 13: 20: 48] PHP-advarsel: strpos() [< en href="/forum/no/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskyvning som ikke ligger i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398
    , forumet fungerer normalt noen problemer eller feil bortsett fra de fyller mine feillogg.

Så noen skritt for å gjenopprette det!

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Denne loggen fortsatt eksisterer? Hvis ja jeg kan angi noen logger og kontrollerer hva som skjer.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Du har forum root-tilgang, Logg-utganger (jeg fjerner det daglig!) og høyre nå har over 2 GB av oppføringer for alt fra vBET, kan du slette filen, opprette en annen tom gjestebok og deretter fortsette å se tilbake for feil som 2 GB, åpnes ikke i server, og du har problemer med å åpne det på din PC.

EDIT: Jeg må si at min server ikke har vært nede i måneder (det var noen 500 feil, men de ble momentant og jeg lot dem når du endrer ett av mine egne plugins).

Feilloggen er funnet på /public_html/forumz/error_log
    Sist endret av Simon Lloyd; 05-02-1220:14.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Tiden Skjul jeg denne advarselen for ikke å krasje/søppel forumet. Akkurat nå er jeg sjekke at det vises. Også kan ikke jeg gjenskape denne feilen
    Jeg har endret denne linjen
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    I denne linjen:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei, noen videre med dette problemet, eller hvorfor var det rapportering problemet?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Mest sannsynlig når du er i en av leverandører har noen intern feil (denne en som krasjet vår server også) opprette noen merkelige tranlation outup som startet endeløs løkke - som ville forklare hvorfor i do ikke påvirker på serveren - som du sa forum var arbeider fin. Jeg Bla gjennom igjen din feil fil det er uten denne advarselen- eller du bare errased det?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har ikke redigere feilloggen i det hele tatt, selv feilene som jeg opprettet jeg forlot det, så gjør du tror denne feilen er rettet, eller er det bare skjult av filen endringen du har gjort?

Og Ja forumet fungerer fint, jeg betaler ikke for mye google translation bare 100 000 tegn per dag så mange oversettelser er igjen venter på å bli oversatt.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Jeg tror feilen rettes opp, otherways feillogg bør har andre advarsler fra samme sløyfen, hvis noe vises igjen vennligst kontakt oss

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •