Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Lisens vB4-klar versjon

  1. #1
    Junior Member
    Ble medlem
    Januar 2010
    Innlegg
    3

    Default Lisens vB4-klar versjon

    Text automatically translated from: German to: Norwegian
    Translated text
    Hei,
    et flott produkt!

    Jeg ønsker å kjøpe den for vår nyopprettede fora / CMS nettsted på vB4 og installere. Da vil man vB4-aktiverte versjonen?

    Vårt styre er for tiden fortsatt under vb3.8. Hvis jeg kjøper en lisens og installerer på vb3.8, får jeg den automatiske versjonen for vB4?

    Takk for info!
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009
    Innlegg
    3,037

    Default

    Hallo.

    vBET for vBulletin 4.0 er planlagt på mars. Vi ønsker først å løslate vBET 3.3.0 med mange forbedringer. Da vil vi slippe fri vBET versjon 2.4 for vBulletin 4.0. Og dette vil tillate oss å gjort veldig gode vBET 4.0 versjonen for vBulletin 4.0

    Når du kjøper vBET 3.x lisens det er hensiktsmessig for vBET 3.0 og høyere - så det gjelder for vBET 4.0 (messe vil være under samme lisens). Kjøpe en lisens kan du bruke en vBET installasjon for livet tid og du har tilgang til gratis oppdateringer for 1 år siden datoen for kjøper.


Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •