Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 3 av 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 26 av 26

Tråd: Personer som besøker webområdet mitt blir først spurt et spørsmål på russisk?

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Dvs ikke forklaring, min nettleser har aldri blitt satt til russisk, men jeg så det da jeg logget akkurat som han gjorde, jeg kan ikke gå god som sin nettleser har aldri vært russiske, men han er indisk, bor i New Dehli og typer, og snakker engelsk så hvorfor på jorden ville våre informasjonskapsler leses som russiske?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

min beklager det lese topptekster, du kan selv aldri sett/bruk russisk språk, men nettleseren kan tynn du var. Dette er alle kan jeg si uten å sjekke den - beklager jeg kan ikke se dette popup

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Jeg har deaktivert det russisk språket, ser popup-vinduet ikke vil hjelpe deg når du har avvist det, det ikke kommer tilbake (i alle fall ikke på en stund!), er det ikke mulig for nettleseren til å "tenke" Jeg har satt eller bruk russisk språk, det eneste språket som noensinne er satt i nettleseren er standard britisk engelsk, som jeg sa jeg ikke kan gå god for personen som ferdigmeldte den, jeg har opplevd det før og im ganske sikker på at andre er også.

For at språket feil å finne sted jeg må enten være fysisk endre det, bruk programvare for å endre det (vBET) eller oss en russisk proxy (eller proxy som er satt opp til å forfalske å være russisk) er bare ett av som mulig for meg og dvs vBET.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Jeg forstår ikke hvor du skal. Du har enkelt svar - virkemåten er tvunget av deg - du angir det i innstillinger.
    Og du kan enkelt slå den av Admin CP -> vBET -> Misc -> Omdirigere brukeren språk.
    Gå dit og angi Deaktivert. vBET vil ikke be eller omdirigering lenger.

Det er flott at vBET oppfører seg hvordan du har konfigurert den. Det ville være dårlig hvis det ignorerer innstillingene. For programvare spiller ingen rolle hevder hvilken språk bruker taler eller hva gjør han om hans leserinnstillinger. For programvare-eneste som teller er faktiske topptekstene som kommer med forespørselen. Og de er merket med innstillinger som vi diskuterer om. Ingenting mer. Det er hvordan vBET fungerer her, og du kan enkelt endre den hvis du vil ha. ved din konfigurasjon.

Jeg foreslår å kontrollere nettleserinnstillingene når det vil skje igjen (det du vil fortsatt ha spurt omadresseringer slått på). Og hvis du vil ikke finne det i språkinnstillinger språket du blir bedt om å bli omdirigert, så sjekk også hva som kommer til serveren (legge til noen logger) - husk at Internett er et stort sted, og pakkene kommer med mange steder - det er mulig at noen proxy-server legger egne hoder til din forespørsel. Uansett - det er ingen magi. Hvis du der bedt om å omdirigere av vBET og det var omdirigere til russisk språk og deretter ruter forespørsel hadde i språk overskrifter russisk språk på toppen av alle språk kjent av vBET. Du kan sjekke det selv hvis du vil - bare gå til fil /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php og sjekk funksjonen vbet_getRedirectionLanguage. Dette er også bra å legge loggene Hvis du ting som vi har feil og ønsker å bevise det for oss.

Hvis du foretrekker å deaktivere hele programmet i stedet for én parameter (som du har satt deg selv) - gjør hva du mener, tror du hva du gjør... Det er forum. Vi er glade for å forklare deg hvorfor dette hendte, og hvordan du kan endre den. Hvis du trenger mer hjelp kan du bare skrive

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michael, takk for svaret, ja jeg har konfigurert vBET å spørre og vBET skal fungere på denne måten uten problemer, men problemet var at uregistrerte eller flere som ble spurt Logg ut Omdiriger spørsmålet, vBET, så vidt jeg vet ikke bør fungerer på denne måten, også språket er alltid russisk, så her to scenariet:
    1. Uregistrert bruker fra India besøker området, se 's pop up (på russisk) spør om han ønsker å sette sitt språk til russisk, han avslår og kan vise området som vanlig i engelsk, hvis han godtar (men vennligst Vær oppmerksom mens han ikke snakker russisk han ikke kan lese popmusikk opp) han er fraktet til Microsoft Office Hjelp - Microsoft Office Discussion - Excel VBA programmering - Tilgang Programming

2. Jeg få fortalt om dette (og har opplevd det selv i siste) og logge ut av forum, Velg koblingen du vil ta meg til stedet jeg var vise før, og så får jeg popmusikk på russisk, den samme scenario som ovenfor foregår

Hvis vi er logget hvorfor ville vi være forevist med popmusikk opp? popmusikk opp er bare for innlogget mennesker er det ikke?

Det vil ikke være min server som sin i Storbritannia og er dedikert, jeg har full kontroll over det, som jeg sadi skjønt, jeg har slått russisk av nå så forhåpentligvis som vil stoppe problemet.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd View Post
    Hvis vi er logget hvorfor ville vi være forevist med popmusikk opp? popmusikk opp er bare for innlogget mennesker er det ikke?
    Ingen dette skjer for personer som starter en ny økt:
    Quote Opprinnelig skrevet av Parameter description
    Omadressering skjer bare i begynnelsen av ny økt (klient må ha informasjonskapsler aktivert eller omadresseres hver gang).
    Og det er anerkjent av informasjonskapsler.

Leveres også som jeg skrev før bare det som teller for serveren er hva språk-hode med forespørselen. Og det synes at det i messe scenarier overskriften med russisk språk som fulgte med forespørselen. Kontroller serverkonfigurasjonen - kanskje du har satt noen standardspråket som er lagt til når ingen språk-hode er angitt. Allikevel tviler jeg på at vi har feil her. Denne funksjonaliteten ble ikke endret for svært lang tid, og det fungerer fint. Vi kan sjekke det hvis det vil skje igjen i logger - mest sannsynlig den ville viser hva jeg skrev - russisk språkkoden ble sende i passende topptekst. Hvis jeg er galt vil vi rette feilen, men først må vi bekrefte at det er noen feil.

Side 3 av 3 FirstFørste 123

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •