Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 3 123 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 22

Tråd: Alle oversettelser stanset arbeider - alle tråder er tom når du klikker et flagg

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
  1. #1
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Exclamation Alle oversettelser stanset arbeider - alle tråder er tom når du klikker et flagg

    Jeg gjorde noen endringer. Jeg er på vBulletin 3.6.8 med vBET3.4.1.

    Endret Google sin oversettelse API eller noe?

  2. #2
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    Jeg har nettopp oppgradert til vBET 3.5.2 nå siden min oversettelse er helt tomt. Hva er det jeg mangler?

  3. #3
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    Min Microsoft API-test synes fint. Bør ikke min vBET fortsatt oversette med Microsoft API?

    Starter oversettelse test MS
    Teste resultatet:  "Hallo"
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 492.813964844

  4. #4
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    ok. Jeg fikk denne kjører googletest.php. Ser ut som jeg suspendert av Google

    Start oversettelse testen for Google API v1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Mistenkt Vilkår for bruk Misbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test feil:
    Tilkoblingstid (ms): 566.118164062

  5. #5
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011
    Innlegg
    441

    Default

    Hei,
    Ja kunne det men testen du kan være misvisende, fordi det teste oversettelse bare i ett sekund
    Vær kan du sjekke:
    -du angi
    AdminCP - > vBET - > oversettelse Leverandører - > bare bruk Google: Nei
    -Visste du oppdatere = laste opp igjen mappe laste opp - en gang - > vbet_translation_options Hvis ingen behage gjøre det

  6. #6
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    Ja jeg gjorde ' bare bruk Google: Nei "og jeg laste opp vbet_translation_options-mappen.

    Nå hvis jeg klikker et flagg, får jeg følgende feilmelding:

    Fatal error: Call til undefined function save_settings() i /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php on line 28

    Jeg husker vaguely jeg begynte å få over feil etter at jeg har gjort noen endringer basert på FAQ anbefaling på ytelsen. Føle at det kan være knyttet til memory cache eller noe
    Sist endret av myandy99; 30-10-1119:00. Årsak: nærmere detalj

  7. #7
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011
    Innlegg
    441

    Default

    Du Fjern/Rediger eventuelle filer (andre enn for vbseo-integrering)
    Kan du fortelle meg hvilke trinn (av FAQ ytelse Tipp) ble gjort?
    Hvis du ikke husker noe av dette behage PM meg tilgang-detailes jeg vil sjekk den på serveren

  8. #8
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    Jeg husker problemet oppstod etter at jeg endret Memory Cache fra ingen til noe. Men nå selv om jeg endret hurtigbufferminnet tilbake til None problemet fremdeles eksisterer

    Jeg ikke Fjern/Rediger eventuelle filer (andre enn for vbseo-integrering)
    Sist endret av myandy99; 01-11-1113:22.

  9. #9
    Junior Member
    Ble medlem
    Juli 2010
    Innlegg
    27

    Default

    Kodelinjen der fatal feil oppstår synes å være følgende. Kan jeg få noen svar?

    Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

  10. #10
    Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011
    Innlegg
    441

    Default

    Du feil vises fordi systemet ikke finner funksjonen save_settings som er vBulletin-funksjonen og bør være i adminfunctions_options.php akkurat nå vet jeg ikke hvorfor det ikke kan bli funnet, vennligst revurdere reupload alle vBet filer, eller kan du PM meg tilgang til informasjon, og jeg skal sjekke det.
    Det er neppe mulig denne feilen ble provosert ved å endre verdien i hurtigbufferminnet

Side 1 av 3 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •