Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 22

Thread: Kaikki käännökset lakkasi toimimasta - kaikki säikeet ovat tyhjiä, merkinnän napsautettaessa

Hybridi-näkymä

Edellinen Viesti Previous Post   Next Post Seuraava Viesti
    Junior Member

Exclamation Kaikki käännökset lakkasi toimimasta - kaikki säikeet ovat tyhjiä, merkinnän napsautettaessa

En ole tehnyt muutoksia. Olen vBulletin 3.6.8 vBET3.4.1 kanssa.

Google muuttaa sen käännös API tai jotain?

Junior Member

Olen juuri päivittänyt vBET 3.5.2 nyt käännös-sivu on täysin tyhjä. Mitä olen puuttuvat?

Junior Member

Microsoft API-testin tuntuu hyvä. Ei minun vBET kääntää edelleen Microsoft API-Liittymän kanssa?

Alkaen käännöskoe MS
    Testitulos:  "Hei"
    Test virhe:
    Yhteysaika (ms): 492.813964844

Junior Member

Okei. Sain tämän käynnissä googletest.php. Näyttää siltä, että Google keskeyttänyt

Google API v1 aloitus käännös-testi
    Testitulos: {"responseData": null, "responseDetails": "Epäillyt Käyttöehdot Abuse. Katso http://code.google.com/apis/errors", "responseStatus": 403}
    Test virhe:
    Yhteysaika (ms): 566.118164062

Eläkkeellä;)

Hei,
    Kyllä se voisi mutta se testaa käännös vain yhden sekunnin becouse olet voi olla harhaanjohtavaa, testi
    Ota voitu tarkistaa:
    -ollut määrittäminen
    admincp - > vBET - > käännöskieliversioita - > Käytä Google vain: n: O
    -ollut päivität = latauskansio uudelleen Lataa - kerran - > vbet_translation_options Jos ei please tehdä

Junior Member

Kyllä tein ' vain käyttöön-Google: n: O ' ja ladata vbet_translation_options-kansioon.

Nyt jos valitsen merkinnän, saan seuraavan virheen:

Vakava virhe: kutsu määrittämättömästä funktiosta save_settings() /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php rivin 28

Muistan epämääräisiin, aloin saaminen edellä virhe sen jälkeen, kun on tehty joitakin muutoksia suorituskyvyn FAQ suosituksen perusteella. Tuntuu ehkä liittyvät välimuistissa tai jotain
    Viimeksi muokannut myandy99; 30-10-11 at 19:00. Syy: tarkemmin

Eläkkeellä;)

Poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)
    Voit Ota kertoa minulle (FAQ suorituskyvyn Vihje), joka opastaa tehtiin?
    Jos et muista näistä Ota PM minulle Accessin tietojenkeruutoimintojen I tarkistaa sen palvelimen

Junior Member

Muistan virhe jälkeen välimuistissa muuttaa kuin ei mitään jotain. Mutta nyt vaikka on vaihdettu takaisin arvoon "None" ongelma välimuistissa on edelleen

Olen ei poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)
    Viimeksi muokannut myandy99; 01-11-11 at 13:22.

Junior Member

Koodiriville, kun vakava virhe ilmenee näyttää seuraavasti. Voinko saada vastauksia?

Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

Eläkkeellä;)

Voit virhesanoma tulee näyttöön, järjestelmän becouse ei löydy funktion save_settings mikä on vBulletin funktio ja olisi adminfunctions_options.php juuri nyt en tiedä, miksi se ei löydy, ota uudelleen reupload kaikki vBet tiedostot, tai ota PM minulle pääsy yksityiskohdat ja aion tarkistaa sen.
    On tuskin mahdollista, tämä virhe oli tuottamuksellisesti välimuistissa arvoa muuttamalla

Sivu 1 ja 3 123 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

• Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •