En ole tehnyt muutoksia. Olen vBulletin 3.6.8 vBET3.4.1 kanssa.
Google muuttaa sen käännös API tai jotain?
En ole tehnyt muutoksia. Olen vBulletin 3.6.8 vBET3.4.1 kanssa.
Google muuttaa sen käännös API tai jotain?
Olen juuri päivittänyt vBET 3.5.2 nyt käännös-sivu on täysin tyhjä. Mitä olen puuttuvat?
Microsoft API-testin tuntuu hyvä. Ei minun vBET kääntää edelleen Microsoft API-Liittymän kanssa?
Alkaen käännöskoe MS
Testitulos: "Hei"
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 492.813964844
Okei. Sain tämän käynnissä googletest.php. Näyttää siltä, että Google keskeyttänyt
Google API v1 aloitus käännös-testi
Testitulos: {"responseData": null, "responseDetails": "Epäillyt Käyttöehdot Abuse. Katso http://code.google.com/apis/errors", "responseStatus": 403}
Test virhe:
Yhteysaika (ms): 566.118164062
Hei,
Kyllä se voisi mutta se testaa käännös vain yhden sekunnin becouse olet voi olla harhaanjohtavaa, testi
Ota voitu tarkistaa:
-ollut määrittäminen-ollut päivität = latauskansio uudelleen Lataa - kerran - > vbet_translation_options Jos ei please tehdäadmincp - > vBET - > käännöskieliversioita - > Käytä Google vain: n: O
Kyllä tein ' vain käyttöön-Google: n: O ' ja ladata vbet_translation_options-kansioon.
Nyt jos valitsen merkinnän, saan seuraavan virheen:
Vakava virhe: kutsu määrittämättömästä funktiosta save_settings() /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php rivin 28
Muistan epämääräisiin, aloin saaminen edellä virhe sen jälkeen, kun on tehty joitakin muutoksia suorituskyvyn FAQ suosituksen perusteella. Tuntuu ehkä liittyvät välimuistissa tai jotain
Viimeksi muokannut myandy99; 30-10-11 at 19:00. Syy: tarkemmin
Poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)
Voit Ota kertoa minulle (FAQ suorituskyvyn Vihje), joka opastaa tehtiin?
Jos et muista näistä Ota PM minulle Accessin tietojenkeruutoimintojen I tarkistaa sen palvelimen
Muistan virhe jälkeen välimuistissa muuttaa kuin ei mitään jotain. Mutta nyt vaikka on vaihdettu takaisin arvoon "None" ongelma välimuistissa on edelleen
Olen ei poista tai muokkaa tiedostoja, (muiden kuin vbseo integrointi)
Viimeksi muokannut myandy99; 01-11-11 at 13:22.
Koodiriville, kun vakava virhe ilmenee näyttää seuraavasti. Voinko saada vastauksia?
Code:save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
Voit virhesanoma tulee näyttöön, järjestelmän becouse ei löydy funktion save_settings mikä on vBulletin funktio ja olisi adminfunctions_options.php juuri nyt en tiedä, miksi se ei löydy, ota uudelleen reupload kaikki vBet tiedostot, tai ota PM minulle pääsy yksityiskohdat ja aion tarkistaa sen.
On tuskin mahdollista, tämä virhe oli tuottamuksellisesti välimuistissa arvoa muuttamalla