Ha blitt running oversetteren i noen tid, jeg har nylig fornyet meg med lisens. Kjører vb3.8.3.
Denne ettermiddagen, begynte webområdet mitt å dø noen få minutter. Problemet var min php prosesser, php-fpm, var døende og ikke kommer tilbake. Når du har sjekket loggfilen php-fpm funnet jeg at det var avslutter hver prosess med en feil. Jeg deaktivert VBET og systemet kjører svært godt i gang og forble på denne måten. Neste skjønte jeg jeg bør fjerne alle buffer, som jeg gjorde, er aktivert på nytt vbet og det samme resultatet. Systemet begynte å dø. På dette punktet skjønte jeg jeg kan også oppgradere, så jeg lastet ned den nyeste versjonen i kveld og utført oppgraderingen.
Jeg sjekket konfigurasjon og måtte rechoose språk som jeg har vært å oversette. Ut av 6 språk jeg normalt oversette, bare ett flagg dukket opp selv om alle 6 ble valgt i konfigurasjonsfilen. Min php-fpm prosesser også begynt å dø på nytt.
Ingenting endres på min slutten å forårsake dette i dag, det besluttet nettopp å slutte å virke.
Noen tanker eller forslag? Som det er nå, kan ikke jeg aktivere uten å drepe nettstedet mitt.