Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 2 12 SisteLast
Resultater 1 til 10 av 11

Tråd: Beta tråd tittel oversettelse problemet

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Beta tråd tittel oversettelse problemet

Hei alle, jeg bruker beta og finner at threa titler ikke synes å være transalting overalt ta en titt her Koden bur fora (vBET ansatte har innloggingsinformasjon) tittelen vises som "redondeo al restar" tråden er her Redondeo al restar og i faktiske tråden tittelen er oversatt, i forum tråden ble den oversatt, men da jeg åpnet tråden senere oversatt noe av det?? Jeg har buffer renere slått av (ifølge skriverikonet innstillinger). Jeg har lagt merke til at min buffer og bruk ikke synes å være økende siden jeg slått buffer rengjøring av.

Kanne noen hjelpe?, jeg allerede har brukt $200 bruker Google V2 API og jeg vil sikre jeg holde alle oversatte resultater.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Når jeg brakk koblingsomformeren første ser jeg:
    Beklager - ingen treff. Prøv noen ulike vilkår.
    Vennligst oppgi eksempel som vi kan kontrollere - fortell hva søkevilkårene som skal brukes.

Vær oppmerksom på at hvis du deaktiverer hurtigbufferen rengjøring ikke slå av hurtigbufferen bruken. Kontroller at du har slått på hurtigbufferen for alle språk.

Hvis du var sjekke det som gjest, så det kan være forårsaket av gjest Cache (det ble oversatt under søk, men gjest buffer fortsatt hadde versjon genereres når leverandøren ikke var tilgjengelig).

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei
    Først kan du fortelle Hvis du bruker alle Api, det vil si hvis du nå grensene i alle oversettelse leverandører, dataene vil forbli uoversatt til oversettelse blir tilgjengelig igjen.
    Vennligst også kontroller ttl-hurtigbuffer, hvis du ikke bruker Google API v1 kan du selv gjøre det off(0 = disable)! Så slettet hurtigbufferen ikke
    AdminCP - > vBET Cache - > Database-Cache - > Cache tid til Live (TTL)
    Videre kan jeg se at oversettingen ikke fungerer i det hele tatt, hvis du nå dine grenser ved hjelp av disse testene, kan du sjekke http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Kontroller også at hvis du har laste opp alle nødvendige filer (også dette fra laste opp en gang mappe)
    I mellomtiden vil jeg prøve å reprodusere med "dissaperaing" oversettelser

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Hei fyren er firts koble er utløpt som det er for "New innlegg av medlemmer", men andre har ikke, Michael du har administratortilgang (husker jeg pm hadde du) kan du sjekke meg innfatningene for vBET? Jeg er sikker på at de er riktige.

@r.dziadusz jeg bruker Google V2 API men Micheal kan sjekke mine innstillinger slik at jeg får best fra alle verdener. Jeg besøkte at tråden og det ble oversatt fra spansk til engelsk, når jeg revisited det ikke var oversatt, sikkert hvis det ble oversatt én gang for meg, så det alltid skal oversettes? Jeg har alle filer som er lastet opp, igjen Michael har ftp-tilgang og kan sjekke dette

Ble medlem
    Oktober 2009

hei. Jeg gikk til admin CP kontrollere vBET konfigurasjonen som du spurte, men kontoen du opprettet har ikke nok privilegier. Jeg klarer ikke å se alternativer for vBET jeg bare se vBET menyer.

Om koblingen 2nd - hvilke oversettelse bør jeg bruke til å se problemet? Jeg må også Admin CP-tilgang, slik at jeg kan sjekke gjør oversettelse leverandører er tilgjengelige når jeg vil sjekk den.
    Sist endret av vBET; 19-10-1116:22.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michael, beklager om tillatelsene de er alle satt nå! denne tråden Runde av til subtrahere / Redondeo al restar ble oversatt fra spansk til engelsk for meg men når jeg revisted det tråden var tilbake i spansk - oversettelsen hadde gått? -så jeg antar sjekk det ut på engelsk

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei jeg avkrysset rettferdig det og det er OK. Dette er hva jeg gjorde.
    1. Jeg gikk til siden med problemet, og gjorde at jeg vet hva vi snakker om (faktisk spansk ikke var oversatt)
    2. Jeg dro til Admin CP og Sjekk innstillingene (jeg slått på hurtigbufferen for alle tabeller - du hadde noen deaktivert)
    3. Jeg sjekket det leverandører tilgjengelighet – alle ble deaktivert for øyeblikket
    4. Jeg har aktivert Microsoft oversettelse API håper denne grensen er tilgjengelig igjen
    5. Jeg oppdatert siden og så at oversettelser som arbeider - spansk ble oversatt
    6. Jeg deaktivert Microsoft manuelt for å være sikker på at en annen oversettelse forespørsel ikke blir sendt
    7. Jeg oppdatert siden og så at oversettelser er fortsatt tilgjengelige hva betyr at de måtte bli tatt fra hurtigbufferen (alle leverandører deaktivert)

Så er det OK nå. Jeg vet ikke hva nøyaktig skje før. Kanskje innlegget ble redigert (ny tekst = ny oversettelse)-kan ikke si jeg ser at den ble redigert av deg (ekstra manuell oversettelse) så jeg ikke vet gjør spanske teste ble også redigert.
    Et annet scenario er at det kan være bare delvis oversatt - så få linjer ble oversatt og deretter grensen er nådd. Inne slik rettssak det ikke gikk til hurtigbufferen (ellers buffer ville bli brutt, fordi bare en del ble oversatt). Så når du kom hadde igjen du allerede nådd grensen og ingen delvis oversatt resultater som er bufret.
    Allikevel Hvis du finner det skjer igjen Vennligst la oss vite og ikke endre noe der - kanskje vi ville fått en annen ledetråd.

Du kan fjerne manuell oversettelse - den trengs ikke lenger.
    Også - du oppdatere må til siste versjon - det er optimalisert for leverandører-kø (de vil være tilgjengelig mer) og hurtigbufrer resultater for RSS oversettelser.

Trenger du mer hjelp her?

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg kommer dit. Beklager for forsinkelse - igår vi hadde nye utgivelsen.

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

bekymre deg ikke Michael, jeg vet du er opptatt!

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Michael, takk for avmerker og analysere, jeg har deaktivert noen språk som jeg ikke ønsker å nå min grenser (betalt av gratis) for fort for språk som jeg har besluttet å bringe lite trafikk.

Jeg vil oppgradere til nyest i kveld når jeg er hjemme, kan du merke denne tråden løst som ikke trenger ytterligere hjelp for øyeblikket med dette

Side 1 av 2 12 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •