Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Hvis API ikke returnerer noen resultater, returnere feilkoden i stedet for null

Trådvisning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Medlem
    Ble medlem
    Januar 2010

Ja, det ville være nyttig. Jeg hadde problemer med å se på serveren oversettelse tidsvisningen, men fordi skjermen skal blinke, ved så raskt så kan det være godt å sette inn en 'presse alle nøkkel å fortsette"eller noe lignende.

Også... noe veldig rart skjedde. Jeg slått på 'Vis hastighet' alternativet bare nå på nytt, og nå kan jeg se hele teksten i artiklene mine CMS igjen. Jeg har mye mer testing for å gjøre, og dette kan ha å gjøre med min webleserhurtigbuffer eller det faktum at jeg er logget på som administrator. Jeg vet ikke ennå. Men jeg ønsket å få dette til din oppmerksomhet.

OPPDATERING - Nei, noen tilknyttede CMS sider fra hjemmesiden fortsatt vises ikke.

UPDATE 2 - virkemåten mellom å være logget på som admin og ikke logget er forskjellig. Artikler som kan sees fullstendig oversatt (eller til og med bare i kilde-språk) vises for admin når samme side ikke vises for en gjest. Jeg håper dette hjelper.
    Sist endret av brubros; 07-10-1119:05.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •