Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 6 av 6 FirstFørste ... 456
Resultater 51 til 58 av 58

Tråd: Hvordan fjerne vbet språkkoden

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hei når du sette min kode i program for tekstredigering, den mest sannsynligvis endres html Asci koden til vanlige tegn, og slik at problemet har dukket opp. Limes Vennligst inn én gang, og sørg for at alle asci koden ikke endre - forblir slik den er i mitt innlegg. Vær spesielt oppmerksom på "% # 039; %" det bør ikke bli en '

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

OK. Jeg skal prøve det.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hvordan hindrer jeg at skjer? Jeg har prøvd Notepad ++ også, men når jeg limer inn koden endre symbolene
    Sist endret av norku; 18-10-1113:23.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Hvis du behage PM din acces detalj til ftp jeg kan plassere denne koden exatly som det skal, hvis du ikke vil gi meg acces kan du prøve håndbok endre symboler på nytt etter at det blir som dette '

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Jeg kjørte det allikevel, og det synes å ha jobbet denne gangen. Sett det ned til operatør feil

Takk veldig mye for fast på dette og jeg håper at tråden vil være nyttig for alle andre som har å avinstallere vbet for noen grunn.

Tips for alle avinstallasjon: ikke gjøre hva jeg gjorde og rettferdig ikke installerbar som du ville med en vanlig vbulletin mod. Definitivt be gutta her på vbet før du avinstallerer. Det vil spare deg for mange hodepine.

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Du velkommen, hvis du har andre spørsmål i denne tråden be, for andre problemer kan åpne ny tråd.
    Hvis alt er ok vil jeg merke den løste

Utestengt
    Ble medlem
    Februar 2014

Er dette fortsatt et problem eller er disse problemene løst nå? Er det fortsatt en smerte i baken for å avinstallere vBET?

Thanks.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Problemet er løst.

Side 6 av 6 FirstFørste ... 456

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine