Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 6 af 6 FirstFørste ... 456
Resultater 51 til 58 af 58

Tråd: Hvordan du kan fjerne koden vbet sprog

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hej når du sætte min kode i programmet til tekstredigering, det sandsynligvis ændres html Asci kode til normale tegn, og så problemet har optrådt. Indsætte venligst det endnu en gang og Sørg for, at alle asci kode ikke ændrede - forbliver den måde, det er i mine indlæg. Især opmærksomme på "% # 039; %" det bør ikke blive et»

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Okay. Jeg vil prøve at.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Hvordan forhindre at sker? Jeg har prøvet Notepad ++ også, men når jeg indsætte din kode symbolerne ændre
    Senest redigeret af norku; 18-10-1113:23.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hvis du venligst PM dine programmers adgang detaljer til din ftp kan placeres denne kode exatly som det bør være, hvis du ikke ønsker at give mig programmers adgang du kan prøve manualy ændring symboler igen, når det bliver ligesom dette»

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2011

Jeg kørte det alligevel, og det forekommer har arbejdet denne gang. Sætte det ned til 'operatør fejl'

Tak meget for stikning på dette, og jeg håber, at tråd vil være nyttigt for andre brugere har afinstallere vbet til anden grund.

Tip til nogen afinstallation: ikke gøre, hvad jeg gjorde og afinstallere lige som du ville gøre med en normal vbulletin mod. Absolut spørge eksperterne her på vbet før du afinstallerer. Det kan spare en masse hovedpine.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Du velkommen, hvis du har andre spørgsmål i denne tråd anmode venligst, om andre spørgsmål venligst åbne nye tråd.
    Hvis alt er ok vil jeg markere det løst

Banned
    Tilmeldings dato
    Februar 2014

Er dette stadig er et problem, eller som har disse problemer er blevet løst nu? Er det stadig en smerte i røven til at afinstallere din?

Thanks.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Det problem er blevet løst.

Side 6 af 6 FirstFørste ... 456

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg