Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 1 av 6 123 ... SisteLast
Resultater 1 til 10 av 58

Tråd: Hvordan fjerne vbet språkkoden

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Exclamation Hvordan fjerne vbet språkkoden

Jeg ikke installerbar vbet men språkkoden ble ikke fjernet [lang = x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

Pensjonert;)
    Ble medlem
    August 2011

Høyre nå avinstallere vBET vil ikke rent BBcode, Vennligst merk at i fremmedspråk vil bo i dette språket, så du mistet brukere etter fjerner vBET, videre blir det svært vanskelig å lese uoversatt innlegg derfor - kanskje bedre løsning er å slette disse innleggene på alle.
    Men hvis du bare vil slette "[lang = x"osv jeg kan kode for deg en robot-renset ved slutten av uken

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Det jeg trenger rengjøring er webadressene... URL-adressen for tråder som var skrevet av noen som hadde et fremmed språk som er angitt i deres profil er fortsatt viser [langtitle = x] [/langtitle] hvor jeg fikse det?

Jeg ble kvitt [lang = x], [/lang], [notranslate] osv ved å bruke vb sensurere. Jeg nød desperat hjelpe med nettadressene selv...

Her er en:.xxxxx.com/forum/f23/ [langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

Hvordan få søppel ut og gjøre den til:

http://www.XXXXX.com/forum/F23/Dinsi...-ou-faux-5565/
    Sist endret av vBET; 11-10-1100:40. Årsak: BBCode correctoin

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Beklager, men jeg trenger å bump dette...

Også omdirigere nå redundante lenker i Google-indeksen til fremmedspråk sider på forumet mitt?
    Sist endret av norku; 05-10-1121:11.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som Radek skrev - vil vi forberede du robot (PHP-skript) som fjerner alle lang, langtitle og notranslate BBCodes. Dette vil bli gjort og levert til deg i denne uken.

Hvis du har langtitle i URL-Adressen betyr det at langtitle er inkludert i tråd tittel. Endre tittelen på tråden, og fjerne den. På steder som er viktige og ikke kan vente bare endre det manuelt. Andre steder vent for skriptet.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Hei,

Hvorfor ikke du advare folk at vbet bb koden ikke er fjernet når du avinstallerer? Hvorfor ikke du allerede har verktøyet hvis du vet at dette skjer? Jeg setter pris på hjelp, men jeg ønsker å fullt ut ikke installerbar og ikke vente for uke mens Google indekser feil URL-adresser for pσ en mσte...

Hva med omadressering for /da, /de, /es osv tråder som Google har allerede indeksert?
    Sist endret av norku; 05-10-1114:12.

Ble medlem
    Oktober 2009

Hei,

Svaret for messe spørsmålet er - fordi det var virkelig uvanlig å avinstallere vBET når det virkelig er nødvendig og brukes. Vi hadde be om slike verktøyet en gang før, men brukeren bestemte seg for å bo med vBET og bare følg med det på riktig måte.

Også vi kan ikke gjøre dette i avinstallere koden - avinstallere kan ikke være potensielt skadelig. Hva du trenger vil kreve database backup i tilfelle noen problemer.

Merk også at hvis du har deaktivert vBET deretter Google ikke indekserer feil URL-adresser, fordi slike ikke vises.

For allerede indeksert - bare lage omdirigering regler som vil omdirigere alle disse forespørslene tilbake til det opprinnelige. Bruk dette (vennligst prøve dem):
    Code:
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]
    Legg til dine forum katalogen der. hvis du har problemer med å bare gi oss din vBET regler, og vi vil sende deg tilbake endres. Eller med andre ord - de er 2 første vBET regler hvor du bør fjerne vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 & omdirigert =

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Omskrivingsregler fungerer ikke. Hver gang en gammel vbet siden kalles genererer en 404.

Jeg har vb installert i /forum

. Htaccess er i public_html

PHP Code:
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
    RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$[L,QSA

Eventuelle nyheter på BB code Removal Tool?
    Sist endret av norku; 06-10-1109:59.

Ble medlem
    Oktober 2009

Forum katalogen lagt på feil sted, kan du bruke denne:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
    #just comment to see whole 2nd rule
    Men dette anta å være ikke i public_html bare i forumet katalogen. Beste måten er - bare bruke regler du hadde før og endre disse. Hvis du ikke har noen, så vi blir nødt til å finne rette. Bruk dette i forumet katalogen først. Hvis du ønsker å bruke den i hoved-katalogen, så sjekk først uten ekstra / forum
    Sist endret av vBET; 06-10-1111:43.

Senior Member
    Ble medlem
    Februar 2011

Alt fungerte fint med htaccess i / da jeg hadde vbet installert. Ja, jeg prøvde min gamle reglene først, men de blir ignorert. Jeg kan ikke få reglene til å fungere i enten /forum eller /. Jeg kunne bare la ting som de er, og se Google spuntveggstål 404 etter 404 på Verktøy for webansvarlige, men jeg ville foretrekke en feilfri viderekobling.

Ønsker du å ta en titt? Jeg kan PM deg admin / ftp-tilgang.
    Sist endret av norku; 06-10-1113:32.

Side 1 av 6 123 ... SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •