Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Nærmere forklaring for konstant bruk av vbenterprisetranslator_seo.php

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Nærmere forklaring for konstant bruk av vbenterprisetranslator_seo.php

Jeg reiste dette spørsmålet i en annen tråd av meg og ble bedt om å starte en ny tråd, så her er det
    Quote Opprinnelig skrevet av Simon Lloyd
    Jeg har ytterligere spørsmål, vbenterprisetranslatot.php bruker ALL min cpu tid, sjekk nedenfor:
    Pid ************ Eier Priority CPU% Memory% Command
    12493 (Trace) (Kill) thecodec 0 - 104 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12496 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 72.0 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12495 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 67.0 - 0.5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12492 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12490 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12484 (Trace) (Kill) thecodec 0 til 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20732 (Trace) (Kill) mysql 0 til 1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - hoppe-ekstern-låsing -

Jeg har 4 CPU og det er drap nettstedet mitt nå som det skrånende få oversettelser!, Jeg har deaktivert halvparten av oversettelser og har fortsatt problemet!

Kan noen hjelpe?
    Michaels respons:
    Quote Opprinnelig skrevet av vbet
    Vennligst bruk en tråd per ett problem. For nye problemet bruke andre tråden. Kort tid - det er ikke vbenterprisetranslator_seo.php som tar hele ditt ressurser - det er hele forumet, fordi hvert forum forespørsel går trought vbenterprisetranslator_seo.php som bare setter noen variabler for vbseo.php og har virkelig forespurte ressursen. Du kan angi hele forumet trafikk til denne filen .htaccess fil. Så det er ingen problem med denne filen i det hele tatt - dette er hele forumet forbruk. Hvis mer beskrivelse i dette området er nødvendig, kan du åpne ny tråd for det, eller finne allerede eksisterende. Ett problem per tråd
    Kan du forklare ytterligere fordi hvis jeg deaktiverer vbet da at filen er fortsatt brukes, hvis jeg endre navnet på filen forumet kan ikke nås.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Som du kan se åpningen av filen det er ingen logikk som kan konsumere selv 1% av CPU din. Dette er bare front kontroller (eller bare et filter) som gjør det mulig å integrere vBET lenker endringer (språkkoden) med vBSEO. Ellers vBSEO ville bruke omdirigeringer på vBET lenker. Så all trafikk på forumet din kommer av filen. Filen setter bare noen få variabler som kreves av Dyr og deretter inkluderer vbseo.php selv.

Så hvis du vil bruke vBulletin med vbseo og uten vBET så ville du se at alle henvendelser går gjennom vbseo.php som er foran kontrolleren for vbseo. Når du bruker vBET også så vi bare legge til litt filter før vbseo.php front-kontrolleren, som er nødvendig for integreringen. Så resultatene som du ser er det ikke hvor mange ressurser tar-fil, men hvor mange ressurser tar en avtale som kommer trough fil. Og hver forespørsel er å komme gjennom det, fordi vbseo krever at alle forespørsler som kommer gjennom vbseo.php

Selvfølgelig ditt forum uten vBET vil ta mindre ressurser - oversettelse er ikke gratis, men du vil likevel se lignende resultater bare med vbseo.php stedet filen. Denne arkitekturen er tvunget av vBSEO. vBET ikke bruke filen i det hele tatt når det brukes uten vBSEO.

Og når du har deaktivert vBET filen brukes fremdeles, fordi du fortsatt omdirigeringer alle dine Forum forespørsler der av. Htaccess. Du må comment vBET regler der. Men som jeg nettopp skrev det vil ikke endre så mye du vil se lignende ting, bare med vbseo.php stedet filen, fordi vBSEO krever regler omdirigere til vbseo.php fil. Hvis du ser nært nok, kan du finne at vBET regler (for ikke oversatt sider) er rett og slett samme regler som for vbseo.php bare til våre filter fil.

Og regler. Htaccess filen er også grunnen til at forumet var ikke tilgjengelig når du har endret filnavnet. Du var fortsatt omdirigere der, men stedet var ikke eksistere lenger.

Rådfør Har du flere spørsmål på dette området

Senior Member
    Ble medlem
    September 2010

Takk for forklaringen - har det!

Du kan markere løst nå.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Great - merket som løst

Tags for denne tråden

Regler for innlegg