Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast
Resultater 11 til 20 av 24

Tråd: Tomme oversettelser.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Ja vel, venter jeg på den siste versjonen. Som vi i henhold til Michal er å vente. SÅ jeg virkelig håper vil det være tilgjengelig snart, som jeg miste flere og flere medlemmer hver dag.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Vær også oppmerksom på at i Google Translation API v2 du kan angi dine grenser selv. Akkurat som Radek skrev - nyeste vBET-versjonen har løsningen for blokkerte API av leverandøren - vi bytter til en annen, og hvis alle grenser er nådd tilleggskonto oversetteren viser deretter originalteksten. Vi antar for å frigi i går ny versjon, men på grunn av problemer med Internett var den planlagt på nytt (jeg vet det er trivielt, men det var helg på tur og cellofan Internett ikke fungerte som antar å). Denne uken vil vi slipper en ny versjon som løser problemet med merking leverandører som utilgjengelig for ofte. Siste versjon merker som ikke er tilgjengelige når noen feil kommer fra oversettelsesleverandør. Dette er ikke nødvendig - vi oppdaget at Microsoft oversettelse API sender ulike kommuniserer for problemer som "serveren er opptatt", "tidsavbrudd". For slike feil, har vi ikke å vurdere at grensene er nådd. Så neste versjon vil fikse det og vurdere er oversettelsesleverandør ikke tilgjengelig bare for spesielle meldinger som sier klart denne grensen nådd.

Besvare spørsmålet om betalt Google Translation API v2. Bare gå til Admin CP - > vBET - > oversettelse leverandører og du vil finne beskrivelsen Slik starter med Google Translation API v2 (det er kobling og forklaring hvordan komme API-nøkkel). Vennligst husk at v2 er betalt så du kan vurdere å kontrollere grensene, kanskje fjerne enkelte språk og ignorere noen sider for å gjøre det billigere. Prisene er styrt av Google, så vi ikke kan endre den.

Trenger du mer hjelp her?

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg håper bare at jeg vil kunne bruke den nye versjonen med gratis API! Jeg har ikke et problem med å gå til betalt men google trenger et kredittkort for det, og jeg bor og arbeider i Kina, og de aksepterer ikke noen kinesiske kredittkort for betaling. Så er jeg ødelagt. Jeg prøvde å finne ut om microsoft betalt API, men kunne ikke finne ut hvor du vil bruke for det.

Ble medlem
    Oktober 2009

De neste utgivelsene vil fortsatt støtte Google Translation API v1 (så lenge det finnes) og gratis Microsoft oversettelse API (så lenge det finnes et).
    Hvis du har spørsmål om betalinger for Microsoft oversettelse API be her: mtcont@Microsoft.com

Ifølge informasjon som vi har fått fra Microsoft etter 30 mars-2012 vil alle bli tvunget til å bruke betalt versjon av Microsoft oversettelse API selv hvis du vil bruke bare 2 millioner gratis tegn/måned. Det betyr at Microsoft blir fortsatt gratis for denne kvoten. Det vil fortsatt være nødvendig å bruke Microsoft Azure Marketplace:
    Quote Opprinnelig skrevet av Mail from Microsoft
    Når du registrerer deg for tjenesten gratis på grensen for maksimal bruk av 2 millioner
    tegn/måned på Windows Azure Marketplace, vil den fortsette måned til måned
    med mindre du endrer til en tjeneste som du betaler som vil gi deg en høyere
    volum/måned.

Det vil bli noen endringer når du flytter fra ikke-kommersielle status til Windows
    Azure Marketplace. Du er nødvendig for å flytte til Windows Azure Marketplace ikke
    senere enn 30. mars 2012, selv om du skal bruke tjenesten gratis på 2 millioner
    tegn/måned. Jeg har tatt under noen tillegg ressurser på oversetter-API
    og Windows Azure markedsplass for din referanse.

* Vanlige spørsmål Microsoft oversetteren API kommersielle kunngjøring-ofte stilte spørsmål

* MSDN-Dokumentasjonskobling: Microsoft-oversetter

* OData API-kobling: Bruke datasett i programmet

* Offisielle Teamblogg: Microsoft oversetter (og Bing oversetter) offisielle Team Blog - området hovedsiden - MSDN-blogger

* Støtte fora: Maskinoversettelse og språk verktøy kategori
    Sist endret av vBET; 19-10-1121:18.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Takk for info Michal. Så vil folk uten kredittkort ikke kunne bruke google eller Microsoft. Så derfor vil vBET bli av nei benytte til meg. Dette er virkelig det verste nyhetene noensinne!

Ble medlem
    Oktober 2009

Jeg er ikke sikker på om Microsoft betalinger metoder nå. Og selvfølgelig vi aner ikke legger Google til nye betalingsmåter - dette er ut av vår innflytelse. Be Google for flere betalingsmåter.

Også i henhold til denne informasjonen fra en av våre brukere: http://www.vbenterprisetranslator.co...ID-MS-API.html
    Microsoft har abonnement (ikke som Google som belaster på fly) - så det bør være tilgjengelig til å betale med mange metoder. Jeg forstår at Google må få lov til å lade automatisk. Men Microsoft har bare et abonnement slik at det skal tillates å betale ved enhver metode (forhånd). Bare sjekk den. Vi vil gå dit etter neste versjon av vBET 4.x. På dette tidspunktet vet vi ikke detaljene ennå.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Jeg har nettopp oppgradert til 4.4.4 og etter 2 minutter jeg har ingen oversettelse leverandører tilgjengelig. Nådde grensen for google og Microsoft. Bot av disse krever et kredittkort for å gå for betalt API'S, om du går for et abonnement eller ikke. (Microsoft) Så nå vBET er ikke bruk for meg, og jeg er sikker på at det er mange forum eiere uten kredittkort, eller som ikke har råd til betalt oversettelser. Dette er et mareritt!

Ble medlem
    Oktober 2009

Hvis du har nådd grensen må bare du vente til den er tilgjengelig igjen. Vennligst Begrens Vær oppmerksom på at Microsoft har månedlig og timesspill, så hvis du ikke når din månedlige grensen ennå, vil du ha nye oversettelser snart (vBET sjekker hvert 10 minutt gjør leverandøren er tilgjengelig igjen).
    Google har for sikker andre grense (vi vet ikke hva annet).

Vær oppmerksom på at Microsoft aften etter mars 2012 vil gi API gratis månedlig grensen på 2 millioner tegn (nå er 4). Vi har ingen anelse om det blir kuttet eller ikke. For øyeblikket er det kjent at det vil være tilgjengelig gratis grense.

Om priser og betalinger metoder - nok en gang kontakt med oversettelse leverandører - hva gjør du forvente oss å gjøre med det?...: /
    Vi vil legge til støtte for flere APIer når det er mulig. Vi har fortsatt ingen innflytelse på vilkår for tredjeparts oversettelse leverandører. Behage direkte spørsmål direkte til steder der de kan løses.
    Sist endret av vBET; 21-10-1103:04.

Senior Member
    Ble medlem
    Mai 2010

Om priser og betalinger metoder - nok en gang kontakt med oversettelse leverandører - hva gjør du forvente oss å gjøre med det?...: /
    Vi vil legge til støtte for flere APIer når det er mulig. Vi har fortsatt ingen innflytelse på vilkår for tredjeparts oversettelse leverandører. Behage direkte spørsmål direkte til steder der de kan løses.
    Jeg er ikke blaming du for denne Michal, jeg vet det ikke er din skyld. Fakta er bare at jeg ikke kunne bruke vBET med gratis API! Min forum er for stor, og grensene er nådd innen 30 sekunder. Så hva som gjør meg? Og jeg har allerede kontaktet oversettelse-leverandører. Det er ingen annen måte å betale. SÅ igjen, ikke din skyld, men det gjengir vBET foreldet for store fora.(Hvis du ikke har et kredittkort) Og det er et faktum!

Ble medlem
    Oktober 2009

Så lenge du kan kan du holde med vBET - vi leter etter andre oversettelse-leverandører, er markedet endrer hele tiden...
    Også - hvis du ikke bruker Google v1 lenger kan du slå av hurtigbufferen rengjøring. La hurtigbufferen fylle opp. Jeg vet du har stor forum, men antar at du har den hurtigbufrede kanskje gratis grenser vil være nok til å dekke nye meldinger. Du kan også angi vBET å ignorere noen sider som du mener er viktig for oversettelse. For eksempel - endrer RSS-kanaler hele tiden. Kanskje vil du gi opp oversettelser på arkivet... Kanskje andre steder...

Kort tid - oppfordrer vi deg til å vurdere hvordan du vil fortsatt bruke vBET med nye begrensninger satt av tredjeparts oversettelse leverandører. Og igjen - vi ønsker å støtte mer.

Trenger du mer hjelp her? Eller kan vi sette problemet som løst?

Side 2 av 3 FirstFørste 123 SisteLast

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •