Hei!
Jeg har noen pre-sales spørsmål ... Jeg har vBulletin 4.0.8 forumet ... og jeg er interessant å kjøpe vBET ...
1. Oversette fra Google Translate API v1 til Microsoft Translate API?
Mitt forum er i kroatiske språk (veldig lik serbisk eller bosnisk språk).
Google Translate støtte kroatisk, serbisk og bosnisk språk, men Microsoft Translate API IKKE støtte noe av dette språk ...
Kan jeg oversette min forum med Google Translate API v1 fra Kroatisk språk til engelsk språk ... og deretter oversette min forumet fra engelsk til alle andre Microsoft Translate API språk som støttes?
2. Hvis dette ikke er mulig... Jeg kan gjøre det manuelt fra MySQL databaser... å oversette DB datatabell fra engelsk til andre språk med MS oversette API... Er dette mulig med vBET?
Eller ... med noen andre skript ... eller ... på annen måte å gjøre det?
3. Google Translate API v2 er en svært kostbar tjeneste for meg (og sikkert for alle dem som har et medium og stor størrelse forum) .. GT_API_v2 ... 1 M tegn = $ 20 ... ?!?!? ...
Jeg har i vB4 DataBase ... bare i tabellen "post" ... i "pagetext" ... CHAR_LENGHT ... 330 M tegn ...
SELECT SUM (CHAR_LENGTH (pagetext))
FRA innlegg
I andre DB tabeller ... som tabellen "tråd" ... tittel ... nøkkelord ... table "tag" ... table "uttrykket" ... andre vb plugins ...
La oss si at min forumet har en total på 500 millioner tegn ... Google Translate API v2 ... å oversette min forumet til bare ett annet språk ... Det vil koste meg ... (1 M = $ 20) ... 500 M = $ 10,000 dollar
Hvis jeg oversette min forumet til TOPP 20 språk ... Det vil koste meg ... 20 x 500 m = $ 200,000 dollar
Hvem vil betale så mye penger for dette? ... Jeg vet ... Jeg VIL IKKE!
Conclussion: Google må endre dette til ... 1 M tegn = max $ 1 dollar
Er jeg galt?
4. Er det mulig å oversette bare noen fora ... ikke alle forum og alle fora?
Takk til svar,
Manual