Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Forslag

Hybrid-visning

Forrige Innlegg Previous Post   Next Post Neste Innlegg
    Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Default Forslag

Disse er mer som forslag enn funksjonen forespørsler, men jeg tror de ville være et velkomment tillegg.

1. Jeg ser at dersom det samme ordet vises flere ganger på en side, sendes den til å bli oversatt to ganger.
    For eksempel for to velg rullegardinlistene, kan du se dette i URL: & q = Velg & q = Select

Måten oversettelser hentet bør re-arbeidet slik at anmodningen ikke er foretatt to ganger (nå at både Google og Bing API er underlagt strenge grenser og utbetalinger)

2. Hvis en oversettelse mislykkes fordi en bruksgrensen er nådd, viser den opprinnelige teksten i stedet for blank strenger.

3. Ikke fjern faner og fordypninger fra kildekoden. Dette forbedrer ikke ytelsen og bare gjør kilden vanskeligere å modifisere eller bygge på av de av oss som liker å dyppe i PHP.

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Hei

1. Ja du har rett om det. Det var ikke spørsmålet før, og fordi det ikke var vanlig tilfelle var det enda bedre for ytelsen for å ikke sjekke ikke verden er allerede i oversettelse kø. Akkurat nå kan det sikkert noen cent. Vi vil se nærmere algoritmen vår.

2. Dette vil gi små ytelsen innvirkning, men det bør ikke være veldig synlig. Vi vil oppgradere denne.

3. Vi ønsker ikke å oppmuntre av koden endringer - dette fører bare til problemer.

Senior Member
    Ble medlem
    November 2009

Høres bra ut! Jeg er fortsatt bruker 3.3.3 og for tilpasset integrasjon med reviewpost og photoplog måtte jeg gjøre noen endringer i koden ... Jeg har allerede nevnt dette som et annet forslag, though.

Et annet forslag:

4. Sett en cURL timeout på oversettelse forespørsler. Alt som tar lenger enn 1 sekund bør nok bli drept (denne endringen ville gå godt sammen med # 2, selv om du ikke cache originalteksten).

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •